Gå til innhold

Veske? Og brudebukett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for sjekke...

Hvor mange av dere skal ha (en liten) håndveske til den store dagen?

Jeg nevnte for forloveren at jeg ikke finner veske som passer til kjolen, og at jeg antakelig måtte sy en selv i et stoff som matchet kjolen...

Men fikk jo forklart t-y-d-e-l-i-g at ingen bruder går med veske, for jeg skal jo bære en buket hele dagen/kvelden, og med alt det jeg behøvde ha med meg, var ingen vesker pene...

Spørsmålen er da:

Bruker bruder veske?

Må jeg virkelig bære på buketten hele dagen/kvelden, som om det var vesken min? (jeg trodde buketten ble satt i en vase til pynt etter kirken???)

Jeg skal og ha litt i backup, slik som ekstra strømer, hårnåler, spray, deo osv. Jeg kan vel legge det i en liten bag og sette i et eget rom på lokalet? I følge forloveren min, måtte hun ha alt dette i sin veske, og ha kontroll på dette, for jeg kan ikke ha kontroll på det (usikker på logikken hennes her)

Hun krever og å være med meg inn på do, og hjelpe med kjolen og tørkingen (!). Akkurat på det punktet steiler jeg litt... Må jeg virkelig ha "tørkehjelp", når jeg ikke har prinsessekjole med masse tyll, bolum og store ringer i underskjørtet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buketten står som regel i vase foran brudeparet ved bordet, så den skal du ikke bære rundt på, men jeg ville ikke gått rundt med veske heller :fnise: Jeg hadde en liten clutch som lå et spesielt sted i festlokale hvor jeg gikk og hentet det jeg trengte nå og da. Når det gjelder dobesøk hadde jeg ringer i underskjørtet og en litt tung kjole, så det var greit med noen som kunne holde den oppe - men jeg tørket meg selv! :wink:

Skrevet

Jeg skal ha en lite veske, men jeg skal ikke gå rundt og bære på den. Legger den nok et sted som er lett tilgjengelig slik at jeg har mulighet til å få tak i tingene i veska om jeg måtte trenge det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har og planer om å ha veske til diverse, men gjør nok som Yvonne, og legger den på en strategisk plass i lokalet. Jeg har da hatt problemer med å finne en som er stor nok OG pen...

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville valgt en veske som er mer praktisk enn match til kjolen slik at du har et sted der du kan hente de tingene du trenger.

Og nei det er ikke vanlig at bruder går rundt med veske eller bukett hele kvelden.

Skrevet

Ts her:

Takk! dere har omtrent samme holdning som meg, veske er kjekt å ha! til leppestiften og halsdropsene mine! Så kan resten av det jeg trenger ligge på kontoret der vi har festen! :)

Men keg gruer meg fremdeles til at forloveren min skal tørke meg!

Jeg er en sånn som aldri går på do sammen med venniner, det er bare så.... uff nei, utenkelig rett og slett!

Gjest Blondie65
Skrevet

Ts her:

Takk! dere har omtrent samme holdning som meg, veske er kjekt å ha! til leppestiften og halsdropsene mine! Så kan resten av det jeg trenger ligge på kontoret der vi har festen! :)

Men keg gruer meg fremdeles til at forloveren min skal tørke meg!

Jeg er en sånn som aldri går på do sammen med venniner, det er bare så.... uff nei, utenkelig rett og slett!

Du er ikke den eneste som ikke vil la deg tørke - og nei jeg pleier ikke - med mindre jeg er ganske dritings - gå på toalettavlukket sammen med noen.

Sett forloveren på plass. Du skal jo ikke ha en sånn kjole der du ikke rekker ned!?!?

Skrevet

Jeg skal ha en veske med ting jeg trenger liggende i lokalet, men så skal forlover ha en liten veske med det aller mest nødvendige i kirken.

Skrevet

Jeg hadde en liten veske med lipgloss, lommetørkle og talen min. Synes det var greit å ha noe som var mitt, og gikk rundt meg den sik det passet evnt la den litt på plassen min ved middagsbordet. I tilegg hadde forloverene litt mere stach (hårspray, smike etc.). Buketten ble satt på bordet til imiddagen og gikk ikke så mye rundt med den etterpå

Ang. dohjelp.. det kommer jo ann på kjolen da. Men tørke?! Nei det hadde ikke gått med på. Jeg hadde underskjørt og forholdsivs mye stoff på kjolen +langt slør så for meg var det greit at noen var med inn i avlukket (handicaptoalettet) og hold kjolestoffet opp, men resten klarte jeg selv takk ;)

Skrevet

Unnskyld meg - men forlveren bestemmer da vel ikke om hun skal være med deg inn på do eller ikke! Det bestemmer du helt selv.

Og at hun liksom skal tørke deg også... har jobben gått litt til hodet på henne eller?

Huff, blir kvalm av sånn type forlover-hysteri!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...