Gjest Murron Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Hei Jenter ; kan hjelpe meg litt? Har en venn som skal innom taxfree`n på danskebåten idag, og han tilbød seg å kjøpe en parfyme for meg. Det store spørsmålet da er hvilken?? ( ikke har jeg så god peiling heller ) jeg er nemlig lei av alle jeg har hatt tidligere (Hugo for Women, Tommy Girl, Laura , Noa osv. ) Er en sjangse å ta dette men kan dere gi meg noen anbefalinger? jeg liker ikke "tunge" dufter, heller en frisk og kjempegod duft liksom som jeg kan bruke daglig. Og om du vet ca. prisen er det et kjempepluss! *setter meg spent ned og håper på svar*
silja Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 da anbefaler jeg "ralph" fra ralph lauren. Det er en frisk duft som jeg bruker daglig, og som jeg alltid for kommentaren: "så godt du lukter" Selv tok jeg sjansen på samme måte som deg, ei venninne var på tur og skulle kjøpe ny parfyme til meg (vi bruker stort sett de samme ellers, derfor turte jeg) - og hun kom hjem med denne som jeg er veldig godt fornøyd med! Tror den koster ca 300 kr forøvrig har ralph lauren kommet med en ny "Glamourous", men vet ikke åssen den er da..... har ellers brukt Laura, Cool water, romance (fra ralph lauren), j'adore...
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 ...eller "Polo Sport for Women" fra Ralph Lauren - den er min favoritt som jeg får komplimenter for. Frisk og fin, litt mild - super til hverdagsbruk. :D
Agnes Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 forøvrig har ralph lauren kommet med en ny "Glamourous", men vet ikke åssen den er da..... Glamourous er deilig og virkelig feminin i duften, ikke noen friskus-parfyme, men heller ikke tung. Akkurat passe nydelig. Jeg kjøpte den for ca 400 mener jeg, men prisene varierer selv på tax-free.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #8 Skrevet 26. oktober 2003 Oi, så mange spennende! Tusen takk for alle svar.
Gjest Murron Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Ja, det ble Polo sport Woman. Hadde ikke "Ralph". Tenkte jeg skulle ta en av de Ralph duftene dere foreslo, hørt mye positivt om dem. Og jeg er kjempefornøyd! Akkurat hva jeg hadde tenkt, så takk jenter, tommelen opp! :kgsmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå