AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Hei! Jeg er ute etter en god side for å søke billige flybilletter. Jeg ønsker å søke etter billigste billetter fremfor dato, slik at man heller kan planlegge reise etter når det er billig. Det finnes jo et hav der ute, men finner kun slike hvor man må søke på dato Anyone, tips?
juliane Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Har aldri hørt om noen sånne søkemotorer der dato ikke er et vesentlig kriterium. Det eneste jeg kan komme på er lavpriskalenderen til Norwegian, men det er jo kun ett flyselskap. Momondo er den jeg syns er mest oversiktlig, og den viser også dagene før og etter de datoene du søker på.
Coronas Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Hmm tror det alltid er billigere å bestille flybilletter langt i forveien. Ellers må du satse på å hoppe på en charter som har ledige seter ett par dager før avreise. Finner restplasser på solfaktor.no eller restplass.no Ellers fant jeg billigst flybillett til Thailand i en gitt dato i juni på seat24.com
Lady La-Laa Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Hvis du søker på flybiletter på finn.no sine sider så får du opp priser+reiseruter fra en mengde leverandører, og kan dermed lett sammenlikne pris/ reiselengde. Det er iallefall den siden jeg og alle jeg kjenner benytter seg av Men da må du føre opp dato da....
Meaty Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 (endret) På www.flybilligst.com er det en slik kalender som du spør etter. Du skriver inn hvor du drar fra, og hvor du skal. Så kommer det opp en graf som viser når det er billigst. Men det spørs hvor du skal dra, det ser ikke ut som om de har alle mulige destinasjoner og flyselskaper. Uansett gir den nok en god pekepinn på når det er billigst. Endret 13. februar 2011 av Meaty
charlott Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 De fleste flyselskaper lar deg i hvert fall søke på fleksible datoer, dvs du angir +- x antall dager. SAS har også et valg for "månedsvisning", som lavpriskalenderen til Norwegian.
gard Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Det spørs litt hvor du skal hen...men dersom det er snakk om å dra ut i den store verden kan du prøve http://www.kayak.com . Søk på flybilletter ut fra f.eks. London så får du som regel ganske så mange alternativer :-)
Gjest padawan Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Jeg bruker Skyscanner og Finn.no for å finne billige billetter. det jeg liker med finn.no sine reisesider er at du kan skrive inn en region (feks "nord Spania") istedenfor eksakte byer du vil reise til.
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 heller ikke hørt om dette. Vi pleier å søke masse, hit og dit, og til slutt finner vi bra pris. Hotel først, så fly. Vi tittet hos Air Berlin. På fredag når vi bestillte skulle de ha over 1000 kr mer enn når vi gikk inn mandag ettermiddag, samme flyrute, samme dato og klokkeslett!!! FinAir er oxo billig. Flyr via Helsinki.
MissStiles Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 Av og til bruker jeg også reisefeber.no sine sider for å søke på flybilletter.
Kråkesaks Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks.
Gjest nupp Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 noen ganger har apollo billigbilletter hohoohoho.. jeg reiste det cuba i mars i nesten 3 uker for 6000kr. og de dumpa prisen til 3000 rett før :gjeiper: da bannet jeg høyt :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå