Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg lurer på om noen vet hvor lenge et batteri i en pulsklokke (Polar) pleier å vare? har brukt den i snitt en gang i uka. Hvor får man byttet batteriet? Har kjøpt den hos Oslo Sportslager, men bor i Bergen...
Oliven Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Batteri får du byttet hos urmaker som med vanlige klokker
Kosemose Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Vi kan vel ikke vite hvor lenge batteriet i din pulsklokke varer, men Prøv å se her du
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Takk for svar. Har hørt hos fire urmakere, men de byttet ikke slikt sa de. Spørs om jeg får kjøpe meg en ny pulsklokke da
gnagsaar Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Skal du bytte batteri i Polarklokker så skal de sendes inn til Polar Anbefaler at du tar full service når du først sender den inn, da bytter de reim og front i tillegg og klokka blir som ny
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Skal du bytte batteri i Polarklokker så skal de sendes inn til Polar Anbefaler at du tar full service når du først sender den inn, da bytter de reim og front i tillegg og klokka blir som ny Supert, da ordner det seg Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå