AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Bør vi få et eget underforum for toalettaktiviteter her på KG? Disse trådene er enormt populære, men i dag risikerer vi å gå glipp av en, siden de spres litt rundt omkring. Hadde vært så kjekt å få samlet på ett sted alle tråder om manglende toaletthygiene, hva vi gjør på do, hvorfor, og hvordan, og ikke minst alle grunner til at vi ikke bør begrense vårt fornødne kun til toalettet. 10
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Hvis vi skal ha eget doforum må det også gjelde dokurver. Synes jeg da ...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Hvis vi skal ha eget doforum må det også gjelde dokurver. Synes jeg da ... Opplagt, kurvene må med
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Opplagt, kurvene må med Men da må vel doforumet bli et underforum til bryllupsforumet?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Men da må vel doforumet bli et underforum til bryllupsforumet? Neida, doforumet er allmenn debatt. Kan trekkes inn i alle sammenhenger, det har vi sett mange eksempler på her.
Gjest Blondie65 Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Men da må vel doforumet bli et underforum til bryllupsforumet? Nei det går ikke for en hver diskusjon som inneholder negative ting om dokurver som er i nærheten av tilknyttet til en bryllupstråd blir flyttet. Mao. det eneste dokurver og bryllup har felles er at det forekommer dokurver i noen bryllup.
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Hahaha, måtte le litt først når jeg leste innlegget, men er forsåvidt enig i at vi kunne hatt et toalett underforum :-D
Gjest Passing by Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Jeg var faktisk ikke klar over at det er sååå mange som har do-issues, men har fått åpnet mine øyne etter å ha vært trofast leser her en stund. Et eget forum er nok helt på sin plass.
Raven Emerald Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Kan jeg ha en uformell do-kurv på do, sånn til hverdags? Siden jeg har anskaffet meg samboer som ikke vil gifte seg, mener jeg. Hvis ikke, kommer jeg aldri til å få ha do-kurv. =(
Tulling Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Ratemypoo forum ? (:D sorry klarte ikke la vær)
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #11 Skrevet 17. februar 2011 Kan jeg ha en uformell do-kurv på do, sånn til hverdags? Siden jeg har anskaffet meg samboer som ikke vil gifte seg, mener jeg. Hvis ikke, kommer jeg aldri til å få ha do-kurv. =( Jeg vet ikke helt. Jeg har diskutert do-kurver med deg før og jeg tror ikke du vet hva uformell dokurv betyr. Ikke jeg heller når jeg tenker meg om? Utdyp please.
Gjest Håpløs Skrevet 17. februar 2011 #12 Skrevet 17. februar 2011 Jeg vet ikke helt. Jeg har diskutert do-kurver med deg før og jeg tror ikke du vet hva uformell dokurv betyr. Ikke jeg heller når jeg tenker meg om? Utdyp please. Så lenge den matcher lysene og serviettene kan man vel ha dokurv i akkuratt hvilken anledning man vil!
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 Så lenge den matcher lysene og serviettene kan man vel ha dokurv i akkuratt hvilken anledning man vil! Servietter? På do? Til hverdags ...? Nå har jeg snart hørt det meste. Og lys ... er det sånne odør-o'duft-o'fjerner?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #14 Skrevet 17. februar 2011 Servietter? På do? Til hverdags ...? Nå har jeg snart hørt det meste. Og lys ... er det sånne odør-o'duft-o'fjerner? Nei, man har lys og servietter i stua også ha man matchende dokurv på do.
pøbelsara Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 (endret) Nei, man har lys og servietter i stua også ha man matchende dokurv på do. Å nei da - ikke nødvendigvis. Hvis man først kommer fra såpass møblerte forhold at man ønsker seg en uformell dokurv, så kan (og bør!!) man også ha duftlys på do. Og dopapir som matcher, selvsagt. Utrolig hvor ignorante og særs lite dannede folk er på dette forumet. Endret 17. februar 2011 av pøbelsara 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #16 Skrevet 17. februar 2011 Å nei da - ikke nødvendigvis. Hvis man først kommer fra såpass møblerte forhold at man ønsker seg en uformell dokurv, så kan (og bør!!) man også ha duftlys på do. Og dopapir som matcher, selvsagt. Utrolig hvor ignorante og særs lite dannede folk er på dette forumet. Ok, my bad!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #17 Skrevet 17. februar 2011 Kanskje vi burde ha et eget do-forum med kurver som underkategori...
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 Kanskje vi burde ha et eget do-forum med kurver som underkategori... En slags underkurver?
Raven Emerald Skrevet 19. februar 2011 #20 Skrevet 19. februar 2011 Å nei da - ikke nødvendigvis. Hvis man først kommer fra såpass møblerte forhold at man ønsker seg en uformell dokurv, så kan (og bør!!) man også ha duftlys på do. Og dopapir som matcher, selvsagt. Utrolig hvor ignorante og særs lite dannede folk er på dette forumet. Det skal jeg klare. Lavendel-duftlys på badet, med lavendel-fargede silkebånd på do-kurven, og lavendelfarget dopapir... Burde dopapiret og silkebåndene muligens ha innsatt litt duft også? Sånn for helhetens skyld? Do-kurver er fagre greier, dere! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå