Superknas Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har helt glemt morsdag,så må få prøvd å bake en kake,men jeg har ikke så mye å ha i kaken. Så Kom Med forslag på hva jeg kan lage av : Mel Sukker Vaniljesukker Kakao pulver Melk Bite litt fløte Frukt(eple,pære,appelsin,plomme) Kremtopp Rømme Litt fryste bær
Fanta Exotic Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Har du ikke egg? Det er bakepulver i de fleste kaker, men du har ikke det heller? Hmmmm.. Kanskje brownies uten egg? Hvis du finner en oppskrift.
Superknas Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 Egg og bakepulver har jeg også
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Hvis du har disse ingrediense kan du lage Strawberry-pie: Paideig: 7 dl hvetemel 1 ts salt (se tips) 2 dl matolje (se tips) 6-8 ss melk Fyll: 3 dl sukker 1 dl hvetemel 0,5 ts muskat 0,5 ts kanel 7 dl rensede, halve jordbær 2 ss smør På toppen av paien: 2 ss melk 2 ss sukker
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Ta en titt hos Det søte liv og se hva du kan finne Får jeg lov å anta at du har bakepulver, natron eller gjær, og smør i huset ? Om du har det så høres det ut som alle muligheter ligger til rette for en sjokoladekake med bær Skulle noen av oppskriftene på Det søte liv ("Allergikake" som eksempel) benytte krefir så kan du bruke en blanding av melk og rømme
JustDance Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Lag en god eplekake :-) Finnes jo tusenvis av oppskrifter på det, her er bare et eksempel: http://www.oppskriftssiden.no/oppskrifter/?oppskrift=saftig_eplekake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå