Gå til innhold

Hvor sover kjæledyret?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min hund sover sammen med meg i senga. Det var egentlig ikke planen men det ble bare slik. Veldig kjekt å ha henne i senga nå som jeg og mannen har en krise, da er hun en god trøstebamse :D

Er redd hun er litt bortskjemt, for hun får lov å være i sofaen også.

Om dagen har hun et egent rom hvor hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter, en vanlig huskatt :hjerte: og en burmeser :hjerte:

Huskatten sover nederst i fotenden av sengen oppå dyna mi, (jeg rekker nemlig ikke så langt ned på madrassen :blunke: ) burmeseren sover enten under dyna og imellom eller inntil bena mine eller mannens , eller krøllet sammen med hodet i halsgropen til en av oss.

Litt bortskjemte begge to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattepusene våre sover i senga vår. Enten på siden eller mellom knærne mine eller på putene våre. Der ligger de og durer og vil bli klødd, er så kos så :hjerte: hvis vi er for urolige tusler de ut til sofaen eller hyler til vi slipper de ut :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden sover i sengen vår. Helst på puta i midten!

Katten sover litt sånn her og der egentlig. Noen ganger i sengen, andre ganger på kommoden, eller i vinduet. Noen ganger sover hun også i hundeburet eller oppå buret.

Og undulatene sover i buret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille katt på 14 uker (veldig søt skogkatt... :hjerte: ) oppholder seg på vaskerommet om natten. Der har hun bur, do mat, drikke og leker.

Emeraldinemannen ville gjerne hatt pus i sengen, men det vil IKKE Emeraldine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imax har en kurv (eller balje som mannen min kaller den) ved fotenden av sengen. Der har han varmeteppet sitt hvor han krøller seg inn i. Blir det for varmt legger han seg flatt på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagen er mine to nuffer ute i hundegården.

Natta tilbringer den ene på dyna si (ved siden av senga), den andre tilbringer natta på dyna mi - helst oppå beina min, men det blir av og til litt tungt, siden hun veier over 50 kg...

Vi har prøvd å gjøre det litt ubehagelig for henne, men hun sniker seg opp i senga så fort vi har sovnet, hvis hun ikke får lov til å være der. Prøver vi å ha henne på et annet rom om natta, sover inen i nabolaget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusefnattet vårt sover mellom puten min og veggen. bruker av og til hodeputen som sin egen hodepute. det hender at vi krangler litt om plassen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine 2 katter sov i sengen vår før, men etter at Camilla kom til verden får de ikke komme inn på soverommet lenger, er så redd de skal legge seg oppå henne. men de kan sove hvor de ellers vil i huset.

Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen vår er skikkelig utepus. og er ofte ute om natten. men når hun sover inne. liker hun best kontorstolen til sambis, fordi den er det nesten umulig ogfjerne hårene fra, ellers har hun ett fast hjørne i sofaen, om mornigen hender det hun kommer inn på soverommet men da vil hun helst bare vekke oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kjæledyr sover ute i hundegården, i godt isolert hundehus. Der liker den seg best om natten. Foretrekker ofte å ligge der om dagen også. Og når vi er borte om dagen er den også der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Kaninen min sover naturlig nok i buret sitt, oppå taket på huset (som hun egentlig skulle være inni..). Buret står i stuen.

Katten min sover ute ett eller annet sted, eller på et teppe i gangen. (er ute om natten, men det er vel ikke da hun sover mest, vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min har plassen sin nedenfor senga vår.Der har han ett teppe han ligger på.Pusekatten ligger for det meste å sover på stolen fremfor pc`n eller i kassa si under kjøkkenbordet.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hunden vår ligger under kjøkkenbenken i sin egen kurv. Det er helt greit. Noen ganger får hun ligge ved sengekanten vår, men ikke når hun røyter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus vil helst ligge på puta mi han helt inntil ansiktet, men siden jeg snur meg hele tiden legger han seg ned ved fotenden etterhvert. Men om morgenen når jeg åpner øynene, så sitter han på puta igjen og ser på meg. Og når han ser at jeg våkner til så begynner han å male og stryke seg inntil meg. Han er så go' han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to pusene mine sover nederst i sengen på sengeteppet vårt, og vofsen sover på to puter på gulvet.. Den nekter å sove i buret sitt om natten, og vil ligge på soverommet sammen med oss. Om morgenen kommer hun snikende og vil opp i sengen. Da er det en time eller tre med kos, hvor hun ligger tett inntil meg, under dyna og sover sammen med oss... Så kooost at... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...