Gå til innhold

Hvor sover kjæledyret?

monja

Anbefalte innlegg

Hvor sover kjæledyret deres?

Vi har to hunder og de har hvert sitt bur de bor i. De er i burene når vi er på jobb og om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to stykker.

Den ene sover på dyne nedenfor sengen til min kjære, og den andre ligger i kurv nedenfor min seng. Når vi ikke er hjemme, så ligger en på soverommet og en i stuen.

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen pleier enten å ligge i midten av senga vår,inntil mannen min slik at han nærmest blir skvist ut av senga :lol:, eller så ligger han i korga si på kontoret.. Vanligvis så begynner han i senga vår og ender opp i korga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ildern sover inni godstolen, i et ullteppe eller i hengekøya si(på stuen).

Katten sover på rommet vårt, helt til vi blir lei og kaster henne ut. Da sover hun i sofaen eller øverst på tørkestativet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden vår bytter litt på...

Enten ligger hun ved beina mine i senga :oops: (synes at det er litt kos jeg da), eller så ligger hun på ryggen i sofaen med beina rett opp eller i buret sitt.

Tidligere var hun innelåst i buret når vi ikke var til stede, men nå går hun løs. Har en mistanke om at hun sover det meste av tiden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus ligger på puta mi og maler :D alltid på min pute, ikke på sambos :blunke: Storepus ligger enten oppå hofta mi :o (hun må ha god balanse) eller under sofaen. Mellompus har unger for tiden, så nå ligger hun sammen med dem - vanligvis ligger hun i sofaen om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskene sover i akvariet sitt, tror de har det best der :hoho:

Forøvrig kunne jeg ikke tenke meg å ha et dyr sovende i senga. Koselig når de er små og søte, men voksne hunder fulle av skitt og hår, nei æsj! Hunden vi hadde da jeg var barn sov i en kurv i gangen. Den hunden de har nå fryser så lett, og har derfor fått sin egen stol med ullpledd å ligge i. Men hun får ikke komme i senga eller i andre møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Lille Oskar sover i buret sitt.

Har faktisk gått fint de to dagene vi har hatt han.

Men på dagen når han sover, ligger han hvor som helst...

Men akkurat nå, ligger han og sover søtt i buret sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår schäfer har ikke adgang på vårt teppebelagte soverom, så ingen hund i sengen der, nei!!! Jeg er ikke glad i hundehår OVERALT, så synes det er en helt grei løsning.

Vi har bur til dyret, men siden hun nå er snart 3 år og ikke lenger prøver seg på ugangn ligger hun litt her og der. Har en saccosekk jeg tror hun tilbringer mesteparten av natten på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overalt, så og si.

Han har ei dyne han sover på i stua. Ellers ligger han i sofaen, stolen, under bordet, på badet, i senga mi (helst ved enden, eller trynet helt oppe ved meg), på verandaen.

Ja, egentlig overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gullgutt sover enten i min seng eller i min sønns seng. Det går greit nå når jeg er alene, men vet ikke hvordan det skal bli når eller hvis jeg får en ny samboer - ler litt ved den tanken :wink:

Jeg rister sengtøyet ute på balkongen hver dag og skifter på senga ofte, så det er ikke noe problem med hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har en madrass nede, utenfor soverommet mitt. Pleier å ligge her når jeg holder på med dataen (som er ved madrassen), og spasere opp når jeg legger meg. Har en kurv/madrass oppe ved peisen. Jo varmere, jo bedre.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus sover som regel i en kurv i sofaen nede i stua.

Men om morgenen og i helgene kommer hun opp på soverommet vårt og legger seg hos oss, gjerne mellom oss eller på ansiktet mitt :o

Heldigvis sover hun for det meste på puta mi da... Synes det er veldig kos å ha en malende pus hos meg :)

Der vi bodde før, bodde pus på soverommet om natta med oss, men nå sover vi i 2.etasje og trappa fører rett opp til arbeidsrommet og der får hun ikke lov til å være. Pga biting på kabler etc......

(har "barnegrind" ved toppen av trappa hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cappoen vår sover i sengen sin i stuen på dagtid, eller ved siden av sengen vår på soverommet om natten.

Han får ikke lov til å sove i sengen vår eller sofaen.. selv om det er kjempekos....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

pusen min sover der hun vil.

Gjerne oppå hodeputa mi, med kroppen sin helt oppi ansiktet mitt, ellers så hender det hun er ute av og til og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...