Gå til innhold

Jeg blir helt i koma av å sovne i varmt rom, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg 23.00 igår for å kunne stå opp tidlig idag, men jeg hadde på varmeovnen i leiligheten min hele natten så leiligheten ikke skulle være iskald når jeg står opp.

Men jeg våknet ikke ti og det var skikkelig vanskelig å stå opp. Kjenner meg helt i koma enda og er trøtt og ser ikke ut rundt øya, skikkelig trøtt og nesten i narkose.

Reagerer dere også slik når dere sover i et oppvarmet rom? Må jeg bare slå av varmen om natten så jeg skal klare stå opp og fungere ordentlig på jobb i ukedagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kan ikke sove i et oppvarmet rom, da får jeg migrene.

Skrevet

Sover jeg i et varmt rom våkner jeg tett i nesa og med hodepine, så her står vinduet på gløtt året rundt. Eneste som funker (til stor sorg for samboer som elsker å ha det varmt på rommet) ;)

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Ja, det kan være en fordel.

Skrevet

Kaldt soverrom året rundt. Våkner opp upplagt og med hodepine i varme rom.

Skrevet (endret)

hvis det er for varmt når jeg skal sove ender jeg opp som deg. kan ikke ha det for varmt ei heller for kaldt. da får jeg migrene. eller jeg våkner jeg tett i nesa og med hodepine og er uopplagt delux

Endret av origin
Skrevet

Kanskje det er derfor jeg alltid er litt trøtt. Når det er for kaldt blir jeg fort forkjølet, og ligger og anspender meg for å holde på varmen.

Skrevet

Kanskje det er derfor jeg alltid er litt trøtt. Når det er for kaldt blir jeg fort forkjølet, og ligger og anspender meg for å holde på varmen.

Finne en mellomting, er en god idè ;)

Fryser man når tempen er passelig lav (så lav at man ikke føler det er tung luft og man får hodepine)), så er det på tide å skaffe seg en ny og GOD dyne :)

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg får sinnsyke mareritt om det er varmt i rommet, og i tillegg er det kjempevanskelig å våkne opp.

Særdeles dårlig kombinasjon....

Gjest Blondie65
Skrevet

Finne en mellomting, er en god idè ;)

Fryser man når tempen er passelig lav (så lav at man ikke føler det er tung luft og man får hodepine)), så er det på tide å skaffe seg en ny og GOD dyne :)

Ja og du verden så stor forskjell! Når dynen slutter om en på alle kanter så kan det være så kaldt det bare vil i rommet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...