Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 I fjor fikk jeg varmeteppe (til å ha i senga) av sambis til jul. Jeg tror at det er en av de desidert smarteste julepresangene jeg har fått noen gang! (Fikk kjøkkenstoler av familien en gang, og danset samba av glede resten av kvelden) Men varmeteppe til iskaldfrosne Tex er nok det lureste han har kjøpt, tror jeg.... Hvilken gave traff blink hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 I fjor fikk vi oppvaskmaskin fra foreldrene mine - den er nok den desidert mest nyttige gaven så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ifjor fikk vi støvsuger av foreldrene til samboeren min. Det var absolutt noe vi trengte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vi fikk sofa med foreldrene våre ifjor, og det var veldig fornuftig, for den var brukket i buen, skinnet var ødelagt og den var lyserosa... Men jeg fikk varmeteppe med pappa til bursdagen da (har bursdag 19.des.), så den blir flittig brukt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 26. oktober 2003 #5 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fikk ny seng av mine foreldre i fjor... Den har vært nyttig og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. oktober 2003 #6 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fikk 15.000 kroner satt inn på en BSU-konto av mamma og pappa i fjor. Det var veldig, veldig nyttig... (var en slags arv etter salg av huset til farmor, vi pleier ikke vanligvis å få så dyre gaver.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #7 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vi fikk sofa med foreldrene våre ifjor, og det var veldig fornuftig, for den var brukket i buen, skinnet var ødelagt og den var lyserosa... Hørtes ut som tidenes røverkjøp, ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. oktober 2003 #8 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg fikk ullstrømpebukser av mamman til kjæresten min. Veldig nyttig her i Norge..(spesielt hvis man går mye med skjørt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 26. oktober 2003 #9 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har sikkert fått mye nyttig, men det beste jeg kan huske er stakittgjerde og maling av mine foreldre, og oppvaskemaskin av hans foreldre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har alltid fått masse nyttig/smart til jul, men den beste julegaven jeg neongang har fått, må være juelgaven fra min kjære ifjor... Da fikk jeg den lille tassen som jeg som avatar <----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 27. oktober 2003 #11 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ble veldig glad for et fotbad med massasjefunksjon jeg fikk av Smurfemannen for noen år siden! På lillejulaften det året sa jeg at jeg ønsket meg et slikt et..og da lå det allerede i skapet og ventet på å komme under juletreet.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 27. oktober 2003 #12 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den jula som var den siste før jeg skulle flytte hjemmefra, fikk jeg den smarteste presangen jeg har fått, tror jeg. Den var fra min alltid oppfinnsomme søster, og det var en stooor pappeske fylt med alskens godsaker! Alt fra servietter og nudler til potetgull og kjøttkakesaus. Hadde brukt opp alle pengene mine på møbler, så det passet godt ettersom jeg ikke hadde tenkt så langt som til å handle mat. Takk, søs!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 27. oktober 2003 #13 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg og sambo kjøpte oppvaskmaskin til oss i julegave fra oss. :D Smarteste oppfinnelsen på jord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå