Nicky B Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Noen som så Sigrid Bonde Tusvik jakte på Oslomannen under finalen i Grand Prix? Da hadde hun på seg et kremhvitt skjerf med gråbeige litt store stjerner, vet noen hvor hun har kjøpt det skjerfet? Hvilket merke er det? Takk for hjelp på forhånd
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Det er vel det Becksöndergaardskjerfet som går som en farsott over landet for tida? Du får dem i hvertfall her, kunne en rask Google-runde avsløre. Not my cup of tea, men de skal være veldig myke og deilige. *edit* Jeg så nå at det stod utsolgt på de fleste skjerfene hos Linneas Hage, men du kan jo Google Becksöndergaard+skjerf+stedsnavn? Endret 13. februar 2011 av Honesty
Nicky B Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 Det er vel det Becksöndergaardskjerfet som går som en farsott over landet for tida? Du får dem i hvertfall her, kunne en rask Google-runde avsløre. Not my cup of tea, men de skal være veldig myke og deilige. *edit* Jeg så nå at det stod utsolgt på de fleste skjerfene hos Linneas Hage, men du kan jo Google Becksöndergaard+skjerf+stedsnavn? Ja, jeg har googlet stjerneskjerf og sett BeckSøndergaard sine, men stjernene på de skjerfene er mindre og sitter tettere sammen enn de gjør på Sigrid sitt skjerf slik at jeg tror det må være et annet merke
defaitist Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 700,- for et skjerf... Kvalitet fremfor kvantitet? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Mye lekre skjerf og jeg skulle gjerne hatt et slikt et (et stooort). Men ikke til den prisen :gjeiper: Jeg venter bare til de kommer i H&M ol for en rimligere penge (og dårligere kvalitet) Alle skal ha stjerneskjerf fortiden: http://www.kk.no/861988/her-er-skjerfet-alle-nordmenn-vil-ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå