Gjest Mann45 Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 God morgen, KGodtfolk. Er oppe og baker sukkerbrød til morsdagen, men den virkelig gaven henger - eller snarere - halvstår mellom beina mina. Tennene løper i vann ved tanken på å slikke fitta hennes, fordi hun alltid smaker litt syrlig på morran. Tenker også på at hun trolig tar rørepinnen i munnen, etter noen turer innom honningkrukka. Det er rart med det - hun liker å smake seg selv. Og så skal jeg ta henne. Men altså først sukkerbrød. Så morrabrød.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Ooog du følte for å brette det ut på KG fordi...? 2
Gjest Mann45 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Ooog du følte for å brette det ut på KG fordi...? Vet ikke helt. Er det så nøye, da? Har du kanskje stått litt for tidlig opp, du?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 En skikkelig mann står ikke opp tidlig søndagsmorgen for å bake sukkerbrød (min mann vet ikke en gang at det heter sukkerbrød) - og/eller skrive på Kvinneguiden 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Mann på 45 år som drømmer om å slikke fitta til mora si! Syk verden!
Fanta Exotic Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 En skikkelig mann står ikke opp tidlig søndagsmorgen for å bake sukkerbrød (min mann vet ikke en gang at det heter sukkerbrød) - og/eller skrive på Kvinneguiden Mannen min visste ikke at det er morsdag engang!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Men herregud folkens. Spar oppgulpet til de som ikke gidder å knu**e/bake til dere.... Jeg tror nok mor i huset blir ekstatisk jeg, Mann45!!
FoxyFish Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Jeg hadde nok mistet tenninga dersom mannen min delte dette på Kvinneguiden før vi tok oss en omgang. 1
Gjest Caramella Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes innlegget hans var litt pirrende, jeg!!! Fint med menn som virkelig tenner på konen sin.
Havtorn Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Denne må jeg ha på mine innlegg, regner med at dette blir en lang og svært givende diskusjon. Interessant førsteinnlegg, TS!
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 En skikkelig mann står ikke opp tidlig søndagsmorgen for å bake sukkerbrød (min mann vet ikke en gang at det heter sukkerbrød) - og/eller skrive på Kvinneguiden Dummeste jeg har hørt. En mann er en mann når han er mann nok til varte opp kvinnemennesket sitt skikkelig, og det høres ut som TS er en mann kona sikkert er veldig glad for å ha. Til dere som har menn som glemmer av hele morsdagen: Ville dere ikke heller hatt en mann som står opp og baker boller eller brød til dere for så å komme inn å gi deg en helvetes god orgasme? Menn som ikke vet hvordan man setter en bolledeig er mannfolk som heller ikke vet hvordan man finner g-punktet.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 Dummeste jeg har hørt. En mann er en mann når han er mann nok til varte opp kvinnemennesket sitt skikkelig, og det høres ut som TS er en mann kona sikkert er veldig glad for å ha. Til dere som har menn som glemmer av hele morsdagen: Ville dere ikke heller hatt en mann som står opp og baker boller eller brød til dere for så å komme inn å gi deg en helvetes god orgasme? Menn som ikke vet hvordan man setter en bolledeig er mannfolk som heller ikke vet hvordan man finner g-punktet.. Dersom mannen min hadde skrevet innlegg på Kvinneguiden så hadde jeg seriøst trodd det hadde klikket for ham. Ser overhodet ikke noe mannlig ved det - nesten som jeg tror TS er en kvinne. Å bake kake - selvsagt, det må en mann kunne.
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Dersom mannen min hadde skrevet innlegg på Kvinneguiden så hadde jeg seriøst trodd det hadde klikket for ham. Ser overhodet ikke noe mannlig ved det - nesten som jeg tror TS er en kvinne. Å bake kake - selvsagt, det må en mann kunne. Akkurat det med KG skjønner jeg. Var mer den bakinga jeg reagerte på. Er ikke umannlig å bake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå