Gå til innhold

Valentines hilsen til x-en en dårlig ide ?

Gjest Gutt

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å sende X-en en Valentines hilsen på epost f.eks. et sånt elektronisk kort med "Happy Valntines Day" eller no.... MEN, jeg har fått intrykk av at Valentines day er kun for kjærestepar ???....er det en dårlig ide å sende til henne hvis det fra min side er kun en vennlig hilsen? Kan det hende jeg bare lager trøbbel for meg sjøl hvis hun tolker det feil og tror detkan bli noe mellom oss igjen ? Vi har fortsatt kontakt og chatter sammen og sånn for hun en fortsatt en veldig god venn men å bli sammen igjen er ikke aktuelt.

Valentines kort til X-en for å vise henne hvor god venn hun er.....er det en god ide eller en tabbe ??? Nå vet jeg ikke hva jenter tenker om valentines, så hva ville du som jente følt hvis x-typen sendte deg et slikt kort ?? Kanskje jeg bare skulle droppe hele ideen...?

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valentine's Day er for kjærester. Gi henne heller en oppmerksomhet som ikke har noe med Valentine's Day og gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentines dag er for kjærester eller potensielle kjærester (som er i prospekt-fasen).

Mer korrekt er den for kjøpestanden for at folk skal kjøpe ting de egentlig ikke trenger for å bevise hvor meget de elsker en person. Et elektronisk kort faller ikke inn i den kategorien, med mindre du har betalt dyre penger for det kortet.

Jo mer penger man har brukt på noe som den andre ikke trenger, jo mer kjærlighet viser man. I ekte kapitalist-ånd.

Blomster, varme tanker, gode ord og omtanke har liksom ikke den helt store verdien i dag. Bare penger...

Så nei, ganger to. Dere er forbi prospekt-fasen og kjærestefasen, da er det feil å sende henne en hilsen. Og uansett så må det være noe dyrt du sender, ikke et enkelt email-kort som du har brukt ti sekunder på å fylle i med info.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget med å sende en valentines-oppmerksomhet er å vise vedkommende at du er interessert i å bli kjæreste med denne. Det er det som er greia, liksom.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dumpet henne og hun sliter med å komme over deg, syns jeg dette er en grusom ting å gjøre hvis det kun er en "vennlig hilsen for å vise hvor god hun er". Hvis du sender dette, kommer hun til å tro at du vil bli sammen igjen, så tenk deg om før du sender slike signaler til folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med alle over her. Det er ingen god ide å sende valentine kort til eksen. Det kan gjøre alt vondt verre hvis det evt er følelser inni bildet for henne fortsatt. Og har du ingen andre hensikter enn å bare gi en liten oppmerksomhet, kan du lik så godt spare deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor hadde du i det helet tatt kontakt med henne etter at dere gjorde det slutt? Det er hvertfall det dummeste jeg har hørt om du skulle sendt en hilsen, uten å ha noen tanker med å ta henne tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht reglene grunnet reklame. Spørsmål angående modering kan tas til moderator.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...