Purple Toxic88 Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg lurer fært på hva andre kommende fedre tenker føler og lurer på... jeg er selv veldig spent og gleder meg. :D SÅ alle kvinner på kvinne guiden dra typene/mannfolka deres til pcen og be dem skrive hva dem føler.... ser aldrig noen innlegg fra kommende fedre noen steder...:S PS sluttet dere og røyke når dama ble gravid....?:S:)
Purple Toxic88 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2011 PS jenta mi... Hvis du leser detta ... eeeeeelsker deg,,,,,<3<3<3 :X 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Kan vi annet enn å elske deg, kjære? Ikke sånn da...du forstår nok. Og du som er kjæresten til denne fantastiske skapningen vet forhåpentligvis hvor heldig du er. Han vet tydeligvis også hvor heldig han er som får være din kjæreste. Ikke sant Ts? Måtte dere få et veldig langt og veldig lykkelig liv sammen med hverandre og deres barn. 1
Daniel84 Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Hva sier dama di da? Vil hu du skal slutte å røyke ? Mener det handler om respekt ovenfor dama di, så ja, jeg syns at du skal slutte å røyke.. Da er du et bedre forbilde for den kommende ungen din og
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Røyker Ts da? Hvor har du det fra? Ok. Så siste setningens hans i første innlegget først nå. Hvordan står det til med røykingen Ts? Om du ikke har klart å slutte nå så MÅ det være ditt aller første mål før babyen kommer. Ikke sant?
Sulosi Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Hvis hun har sluttet eller bør slutte (og det bør hun jo) så synes jeg det er fint om du og gjør det for å støtte henne (Æ vil au ha en sånn mann!!!!)
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 s Ja, slutt å røyke. Da er du helten vår.... og ikke minst konemors og barnets. Heia pappa!!!!
SmallTalk Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Du burde slutte å røyke, ja. Jo mer røykfritt hjemmemiljø et barn vokser opp i, jo bedre er det.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Du kjæresten, kan ikke du lage deg en profil da så er det lettere å forholde seg til deg. Så kan du jo lagen "hjelp jeg skal bli pappa, er det flere der ute" tråd. Gratulerer forresten! Og ja slutt å røyke. Det er ingen som angrer på at de slutter å røyke vet du
leirbål Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer til dere begge! Mange av mennene som skal bli og er pappaer holder til her. Godt forum, mannen min har vært litt der. Anbefaler boka med samme tittel også. De har ingenting med hverandre å gjøre, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå