Gå til innhold

Hvordan står jenter og tisser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspiret av en annen tråd : "Tomt for dopapir?"

der ser jeg at noen jenter skriver at de står og tisser? Hvordan går det an for jenter? Hadde vært morro å kunnet det når en går på veldig ekle doer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man står vel ikke direkte, men "sitter i lufta" rett over doringen, vil jeg tro. Er i alle fall sånn jeg gjør det om jeg ikke vil sitte på doen.

• Liker 3
Skrevet

Man står vel ikke direkte, men "sitter i lufta" rett over doringen, vil jeg tro. Er i alle fall sånn jeg gjør det om jeg ikke vil sitte på doen.

:jepp:

Skrevet

Jeg kjenner ingen jenter som "står" og tisser. Å heise seg litt opp noen få cm for å slippe å sitte helt nedpå fremmed/møkkete do, har skjedd. Den stående mannevarianten kan jeg ikke se for meg at virker særlig bra. Damer er forskjellige i kroppsformen, og veldig mange kan ikke bruke et slikt "instrument" som det foreslås, i det hele tatt. Gammelmåten er den beste for de fleste damer, skulle jeg tro.

Skrevet

Selvfølgelig går det an for jenter å stå og tisse. Blæren slutter jo ikke å fungere om vi står.

• Liker 3
Skrevet

Damer er forskjellige i kroppsformen, og veldig mange kan ikke bruke et slikt "instrument" som det foreslås, i det hele tatt.

Den må du nesten forklare. Med mindre de har utgangen av urinrøret oppe på magen så kan da alle spre beina og tisse i en sånn?

Skrevet

Offentlige toaletter er et bevis på at mange jenter prøver seg på en eller annen stående variant, og at de fleste mislykkes. Det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke gidder tørke opp etter seg når de bommer. :gjeiper:

Skrevet

Offentlige toaletter er et bevis på at mange jenter prøver seg på en eller annen stående variant, og at de fleste mislykkes. Det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke gidder tørke opp etter seg når de bommer. :gjeiper:

Dette er et problem på herredoen, ikke på damedoen. Og der det er fellesdo er det ikke damene som har grisa.

Skrevet

Dette er et problem på herredoen, ikke på damedoen. Og der det er fellesdo er det ikke damene som har grisa.

Har du noengang vært på et offentlig dametoalett? Dette er så til de grader et problem der, ja. Det er en grunn til at folk velger å stå/henge over doen i utgangspunktet, for å si det slik. Men da bør man i hvert fall sjekke at man ikke etterlater seg dammer av urin på ringen.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig går det an for jenter å stå og tisse. Blæren slutter jo ikke å fungere om vi står.

Kan du si meg hvordan også da?

TS

Gjest Consensio
Skrevet

Kan du si meg hvordan også da?

TS

På akkurat samme måte som når man sitter. Man lar det renne.

Hva er det du ikke forstår?

Skrevet

Har du noengang vært på et offentlig dametoalett? Dette er så til de grader et problem der, ja. Det er en grunn til at folk velger å stå/henge over doen i utgangspunktet, for å si det slik. Men da bør man i hvert fall sjekke at man ikke etterlater seg dammer av urin på ringen.

Har vært på mange offentlige dametoaletter ja, både i Norge og ute på reiser i utlandet. Har sjelden opplevd problem med tilgriste damedoer. Derimot når det er fellesdo, og det sier jo sitt.

Skrevet

På akkurat samme måte som når man sitter. Man lar det renne.

Hva er det du ikke forstår?

Men hvordan skal jeg stå slik at tisset kommer i do?

TS

Skrevet

Det er faktisk en måte. Jeg aner ikke hvordan, men husker jeg kom over en artikkel for mange år siden der det var tegninger av ei jente som tisset i den greia på herretoalettet. Hun puttet fingerene inn i tissen eller noe og vet ikke om henne brukte kjønnsleppene til å lage ei sklie eller noe. Prøvde det aldri selv og husker ikke hvor jeg fant det heller. Og husker ikke helt hvordan det ble gjort, men det skulle visst være mulig i følge den artikkelen.

Gjest Consensio
Skrevet

Men hvordan skal jeg stå slik at tisset kommer i do?

TS

Ja, det er et helt annet spørsmål. For det å stå å tisse kan alle.

Det å treffe toalettet er noe helt annet.

Man kan faktisk stå å tisse i f.eks. toalettet dersom man finner rette teknikken.

Vet et par jenter har brukt teknikken ved å ha en finger på hver side av klitorisområdet for så å "dra" litt opp eller ned alt ettersom.

Vanskelig å forklare når jeg selv har fått en dårlig forklaring fra et par jenter som gjorde dette når de var i militæret.

Skrevet

Hvorfor prøver enkelte kvinner å være menn hele tiden?

Gjest Consensio
Skrevet

Hvorfor prøver enkelte kvinner å være menn hele tiden?

I enkelte situasjoner så handler det ikke om å prøve å være menn, det handler om å få gjort noe som er nødvendig uten å måtte blottlegge seg for nysgjerrige menn. Snakker da her om jenter i militæret og andre mannsdominerende yrker.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Man kan også "sitte" på et pissoar - det har jeg gjort i fylla! :ler:

Det ble riktignok vasket godt på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...