Gå til innhold

Hvem ville DU skulle vinne mgp?

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvem ville DU ha videre til eurovision ? ( nå har ikke jeg sjekket om det er en sånn tråd fra før, om det er...sorry)

Jeg håpet på sie gubba, synes det er dumt de ikke vant, men på en annen side så har vel Stella større sjanse til å vine hele greien enn det sie gubba hadde hatt.

Hvem ønsket du videre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpa på Stella jeg. Tror hun er den eneste som har sjansen til å komme langt i den internasjonale finalen.

Skrevet

Jeg heia på The Lucky Bullets! Tror de også kunne gjort det bra i europa, 50tallet er "in" i mange land for tiden, også har de spilt en del i Tyskland.

Jeg kjenner trommisen også da, så er vel kanskje ikke HELT upartisk, men synes det sier mye at de som faktisk så dem live ga dem flest stemmer, og jeg er veldig stolt av dem, siden alle de andre i gullfinalen er etablerte artister :jepp:

Skrevet

Synes også det er veldig artig at to av de fire gruppene/artistene i gullfinalen kom fra sistesjangsen, SPIS ORDENE DINE, MGP JOSTEIN! :biggrin:

Skrevet

Jeg synes generelt det var mye dårlige låter, men likte Blacksheep best.

Skrevet

Babelfish

Blacksheeps

Helene Bøksle

Skrevet

Susperia! Basert på personlige musikkpreferanser - ikke hvem jeg tror ville hatt størst sjans for å vinne.

Skrevet

Likte Stella. Hun var jo kjempesøt, med en kul låt.

Syns det blir litt for dumt med folk som driver å klager på at Stella vant, og at det var ufortjent osv. Det er jo befolkningen selv som har stemt henne fram, og man kan jo skylde seg selv for at man ikke stemte på noen andre ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel det var utrolig mye søppel med i år! Bare søppel sanger men jeg ville at Stella skulle vinne. Sangen hennes var i hvert fall litt bedre enn de andre sangene som var med. Mye fælt og surt.

Endret av smalls
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg heia på The Lucky Bullets! Tror de også kunne gjort det bra i europa, 50tallet er "in" i mange land for tiden, også har de spilt en del i Tyskland.

Jeg kjenner trommisen også da, så er vel kanskje ikke HELT upartisk, men synes det sier mye at de som faktisk så dem live ga dem flest stemmer, og jeg er veldig stolt av dem, siden alle de andre i gullfinalen er etablerte artister :jepp:

The Lucky Bullets her også :)

Skrevet

synes egentlig det ikke var særlig bra låter i år, men jeg håpet på the blacksheeps!

Skrevet

ingen,synes sangene var gørrkjedlige.Ingen som hadde no' trykk i stemmen heller

trist trist

Skrevet

Synes Gatas parlament var morsomme: "Jobbe mindre og tjene mere", men tror ikke de hadde hatt sjangse i den internasjonale finalen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...