AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg hørte at man kan bli gravid av sex. Er det sant?
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg tror det stemmer. Jeg hadde ivertfall sex i den perioden jeg ble gravid. Men jeg spiste mat, satt på bussen, holdt hender og var på do i den perioden også, så det kan jo hende at det var grunnen
Daniel84 Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Jeg tror det stemmer. Jeg hadde ivertfall sex i den perioden jeg ble gravid. Men jeg spiste mat, satt på bussen, holdt hender og var på do i den perioden også, så det kan jo hende at det var grunnen Det var sikkert maten.
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Det var sikkert maten. Jeg la jo på meg en del kg så det er jo ganske logisk
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Nei en dame blir bare gravid når hun får frø fra pappaen inn i babyhullet. Sex er noe annet.. tror er et brødpålegg som ligner litt på Banos. 1
Gjest sue84 Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 WHAAAAAAAAT?????????????????????????
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 Ja, det kan man. Men det avhenger så klart av type sex og hvem man har sex med. Man kan ikke bli gravid av oral eller analsex, ei heller dersom to menn eller to damer har sex. Kort sagt, man kan kun bli gravid dersom en mann og ei dame har vaginalt samleie.
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #16 Skrevet 13. februar 2011 Ja, det kan man. Men det avhenger så klart av type sex og hvem man har sex med. Man kan ikke bli gravid av oral eller analsex, ei heller dersom to menn eller to damer har sex. Kort sagt, man kan kun bli gravid dersom en mann og ei dame har vaginalt samleie. Hypotetisk tengt, hvis mannen spruter dama i munnen, kysser henne for så å slikke henne, kan han ikke da føre med seg sædceller fra damens munn til hennes kjønnsorgan som kan finne veien inn og videre til egget?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #17 Skrevet 13. februar 2011 Hvis vi skal tro det som blir sagt på dette forumet så kan man ikke bli gravid av sex hvis penis er liten. :O
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 Som en kuriositet så har jeg hørt antropologer har funnet kulturer der de ikke hadde skjønt sammenhengen, de trodde sex var bare for moro skyld og hadde ingen anelse om hvorfor kvinner ble gravide.
Gjest Blubberella Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Og så var det jo en sak i media for noen måneder siden der et par ikke skjønte hvorfor de aldri klarte å få barn. Det viste seg etterhvert at de ikke visste at de måtte ha sex for å få det til...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 Hypotetisk tengt, hvis mannen spruter dama i munnen, kysser henne for så å slikke henne, kan han ikke da føre med seg sædceller fra damens munn til hennes kjønnsorgan som kan finne veien inn og videre til egget? Lite trolig, men skal ikke avskrive det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå