Gå til innhold

Interessert i ei venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en venninnegjeng på 12 stk. Noen har sterkere vennskap enn andre, og jeg ser kanskje 3 av de ganske sjeldent. Hun ene har jeg i det siste begynt å se oftere, og vi har hatt mer kontakt. Jeg har siden jeg ble kjent med henne for ca 2 -3 år siden funnet henne attraktiv, og hun tenner meg. Det har vært perioder hvor jeg har tenkt mye på henne, og i det siste siden vi har hatt mer kontakt finner jeg meg selv i å tenke på henne titt og ofte.

Når vi er sammen har vi vedig god kjemi, og jeg ser ofte på henne og tenker "shit, hun er pen!"..."skulle ønske jeg turte å kysse henne" etc.

Når vi er ute og fester blir vi begge kosete og mer nærgående, vi "flørter" og har det veldig gøy...men ikke noe mer, men som alikevel forsterker min interesse for henne. Tror vi er begge litt for sjenerte til å "bli kosete" når vi treffes ellers, men føler selv det er en liten gnist der når vi er sammen.

Saken er at jeg tror hun er lesbisk, i hvertfall bifil. Det har noe med historikken og hvordan jeg kjenner henne, det gidder jeg ikke ta her. Uansett så har jeg en mistanke om at hun tenner på jenter. Jeg har siden jeg var 16-17 funnet enkelte jenter seksuelt attraktive. Det skjer ikke ofte, og det er ikke jente-jenter som er sexy for meg, det er mer guttejentene eller de typisk "lesbiske" som er sexy. Jeg har aldri funnet en "normal og feminin" jente attraktiv....vanskelig å sette meg selv i bås, men jeg tror jeg er hetroflexible :P Anyway, jeg tror hun har kjønt at jeg muligens liker jenter, eller hvertfall henne.

Problemet er at jeg er i et fast forhold med en mann, og jeg er veldig usikker p hvor grensen med venninner går i frykt for å ødelegge et vennskap. Det er heller ingen av mine venener som vet at jeg tenner på jenter. Min mann vet dette og han er OK med at jeg prøver det ut.

Jeg setter stor pris på det, men er uuutrolig usikker på om jeg burde med tanke på at jeg ikke ønsker å miste henne som venn, eller at mine venninner skal få vite om det i frykt om at det blir litt rart...alikevel føler jeg sterk lyst til å ha sex med henne, og hvis hun noen gang kommer til å ta steget med å kysse meg el. vet jeg ikke om jeg greier å stå i mot...iiiiik.

Er ikke helt sikker på hva jeg vil med denne tråden, men trenger noen gode råd. har ingen andre jeg kan snakke med dette om.

Burde jeg holde avstand til henne og bare være venner uten "benefits"? Eller er det ok å være litt crazy så lenge hun er underfortått med at det bare er for moro?

Er forresten 29 år, så dette er ikke noe tenåringsfantasi :)

HJelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo f.eks bringe det diskrè på bane. Snakke om seksualitet. Kanskje hun forteller at hun er bifil:) Det er ikke så farlig som det virker som. Og jo mer man venter, jo mer skummelt blir det.

Skrevet

De jeg kjenner med en likende problemstilling(enten som single eller i forhold) har endt sitt vennskap med vedkommende da den ene har fått følelser og den andre ikke kan/vil gjengjelde.

Det aller beste er nok å velge ei som ikke er ei nær venninne....dersom hun er bifil/lesbisk, OG har gitt deg signaler lenge, er det jo en veldig stor sjangse for at hun er forelsket i det - i tillegg til seksuelt tiltrukket selvsagt.

Det er veldig vanskelig å takke nei til invitasjon utfra fornuft om det er følelser inni bildet....

Skrevet

Nå er jeg kanskje feil person som skulle svare, siden jeg gikk fra et 9 års langt forhold med en mann til ei dame.

En ting jeg har jobba mye med de siste årene er å lære meg å ikke bry meg om hva andre måtte tenke, føle, mene om meg og hvordan jeg lever mitt liv. Det er ikke en lett sak, men det var mye lettere enn jeg forestilte meg.

Poenget mitt er, hvorfor henge seg opp i disse jentene, hvis det faller seg sånn at dere har en fin natt sammen eller to.. hva har venninnene deres med det?

Helt ærlig, la det som skje skje... hvis det passer dere begge så why not. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri turte å gjøre.

• 2 uker senere...
Skrevet
Helt ærlig, la det som skje skje... hvis det passer dere begge så why not. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri turte å gjøre.

Støttes. Og om typen din er åpen for at du har sex med jenter, hvorfor ikke spørre om du kan ha et slags forhold til jenter på si og? I værste fall, så tilgir menn damens utroskap i 50 % av tilfellene dersom utroskapet er med en annen kvinne :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...