Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg inn i Elixia (Carl Berner), og lurer på om noen av dere har noen erfaring med dansetimene der? Ikke bare Carl Berner altså, men generelt nivået på koreografien? Burde/"må" man være danser selv for å kunne henge med?

På Carl Berner har man blant annet hip hop, street jazz, zumba (som jeg har prøvd én gang og likte!), dance step og step.

• 2 uker senere...
Skrevet

neeei da :) bare sleng deg med, timene er lagt slik at de fleste kan være med :)

men huska at det kan gå to tre ganger før du er heeelt med :) knall kjekke timer!

Skrevet

Jeg har meldt meg inn i Elixia (Carl Berner), og lurer på om noen av dere har noen erfaring med dansetimene der? Ikke bare Carl Berner altså, men generelt nivået på koreografien? Burde/"må" man være danser selv for å kunne henge med?

På Carl Berner har man blant annet hip hop, street jazz, zumba (som jeg har prøvd én gang og likte!), dance step og step.

Det er ikke meningen at det er proffe dansere som skal få gå på de timene, men alle oss vanlige, dødelige som synes dans høres kjekt ut, men som ikke nødvendigvis kan så mye. Meningen er at det skal være gøy, ikke at man må være flink. Så prøv en time og KOS deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...