nina1 Skrevet 12. februar 2011 #1 Del Skrevet 12. februar 2011 Har den siste tiden fått kontakt med barndomskjæresten min, vi var sammen fra vi var 15 til 20 år, og har aldri vært uvenner, bare ikke hatt så mye kontakt. For et år siden fikk vi kontakt igjen , og har snakket om å treffes, Jeg har holdt litt tilbake, det er han som har vært "mest på ". Grunnen til at jeg har holdt tilbake er at jeg var redd for å falle for han igjen, fordi det er ingen garanti for at han faller for meg... Og nå har nettopp dette skjedd Vi har møttes noen ganger den siste mnd, har hatt sex, men også bare kvelder der vi har sittet å snakket om alt og ingenting. Føler litt nå, at det er han som holder litt tilbake og at det er meg som er mest ivrig. Det kan være det er bare sånn jeg føler det, siden det var omvendt før, men jeg vet ikke... Det jeg lurer på er da, om noen har noe forslag til hva jeg kan gjøre for han på valentine? Det må være noe som ikke bare går på vennskap, men det må ikke bli for kjæresteaktig heller, vil jo ikke skremme han bort Noe som har forslag? Dette er en fantastisk mann som virkelig har fått følelsene i sving hos meg igjen Kan jo nevne at vi begge er single, og er i midten av 30 årene. Og at vi bor på Østlandet, hvis det skulle ha noen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Del Skrevet 12. februar 2011 Lage en god middag? Vaske trusene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå