lillekamille Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Har noen av dere prøvd hårkuren Tigi S-Factor Serious Conditioner? så den på blush.no, så vist dere har hørt om den eller prøvd den vil jeg gjerne vite hva dere synes om den:) ? takktakk!:D
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Jeg prøvde den for noen år siden, jeg synes den var super bra! håret ble sikkelig mykt og deilig! Så jeg anbefaler den:) jeg fikk bedskjed om jeg kunne bruke den som kur OG balsam om jeg hadde dårlig tid
laperla Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Jeg prøvde denne i sommer... Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert. Den er i mine øyne en helt ok som balsam, håret ble ganske mykt men ikke noe mer.
hurdugurdu Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg prøvde denne i sommer... Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert. Den er i mine øyne en helt ok som balsam, håret ble ganske mykt men ikke noe mer. Enig i dette, får ikke noe wow-effekt av den. Gir den terningkast 3.
Gjest redstar Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Redken Extreme Antri snap treatment har jeg brukt en god stund nå og synes det er en kjempe god hårkur:)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Redken Extreme Antri snap treatment har jeg brukt en god stund nå og synes det er en kjempe god hårkur:) Hvordan bruker du denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå