Gjest SSC Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 hei! jeg lurer på om noen har noe forslag til hjemmelagde leketøy noe som vibrer borsett fra mobil noe som de fleste har hjmme takk på forhond
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 de selger slike masasje-viberatorer på jysk etc. disse vibererer når man trykker dem ned mot huden. og gir en viberatoreffekt. hehe
Gjest HunterLady Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Er vel ikke så mange som har vibrerende ting i hjemmet med mindre det faktisk er sexleketøy. Vaskemaskin eller tørketrommel er jo klassiske da.
aibir Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Synes å huske at jeg så en ryggmassasje-greie bli brukt i Sex and the city..
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Slike ryggmassasje greier er gøy. Noen barberhøvler vibrerer også, men vil tippe at det er en god ide å ta av barberbladet først
aibir Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Slike ryggmassasje greier er gøy. Noen barberhøvler vibrerer også, men vil tippe at det er en god ide å ta av barberbladet først Hahaha, hvis man ikke liker det "røft" :D
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Hahaha, hvis man ikke liker det "røft" :D Da håper jeg virkelig at det er hånden som blir oppkuttet og ikke at man vil putte den enden oppi der Vel, grei unnskyldning om man ikke vil ha sex. Kan jo bare skylde på "mensen"
aibir Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Da håper jeg virkelig at det er hånden som blir oppkuttet og ikke at man vil putte den enden oppi der Vel, grei unnskyldning om man ikke vil ha sex. Kan jo bare skylde på "mensen" Håper ikke noen tar meg dødsseriøst nå.. Men det er slik emoene gjør det Som sagt: en uskyldig spøk!
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Håper ikke noen tar meg dødsseriøst nå.. Men det er slik emoene gjør det Som sagt: en uskyldig spøk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå