Gå til innhold

leketøy :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg lurer på om noen har noe forslag til hjemmelagde leketøy noe som vibrer borsett fra mobil noe som de fleste har hjmme :)

takk på forhond :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de selger slike masasje-viberatorer på jysk etc. disse vibererer når man trykker dem ned mot huden. og gir en viberatoreffekt. hehe

Gjest HunterLady
Skrevet

Er vel ikke så mange som har vibrerende ting i hjemmet med mindre det faktisk er sexleketøy.

Vaskemaskin eller tørketrommel er jo klassiske da. :)

Skrevet

Elektrisk tannbørste :)

Skrevet

Synes å huske at jeg så en ryggmassasje-greie bli brukt i Sex and the city..

Gjest Sommertid
Skrevet

Slike ryggmassasje greier er gøy.

Noen barberhøvler vibrerer også, men vil tippe at det er en god ide å ta av barberbladet først :fnise:

Skrevet

Slike ryggmassasje greier er gøy.

Noen barberhøvler vibrerer også, men vil tippe at det er en god ide å ta av barberbladet først :fnise:

Hahaha, hvis man ikke liker det "røft" :D

Gjest Sommertid
Skrevet

Hahaha, hvis man ikke liker det "røft" :D

Da håper jeg virkelig at det er hånden som blir oppkuttet og ikke at man vil putte den enden oppi der :haar:

Vel, grei unnskyldning om man ikke vil ha sex. Kan jo bare skylde på "mensen" :overrasket:

Skrevet

Da håper jeg virkelig at det er hånden som blir oppkuttet og ikke at man vil putte den enden oppi der :haar:

Vel, grei unnskyldning om man ikke vil ha sex. Kan jo bare skylde på "mensen" :overrasket:

Håper ikke noen tar meg dødsseriøst nå.. Men det er slik emoene gjør det :fnise: Som sagt: en uskyldig spøk!

Gjest Sommertid
Skrevet

Håper ikke noen tar meg dødsseriøst nå.. Men det er slik emoene gjør det :fnise: Som sagt: en uskyldig spøk!

:eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...