Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg:

Ikke gjort så mye egentlig, tatt igjen litt tapt søvn, gått en tur i byen, kjøpt en flaske vin og gleder meg til å mæte gode venner senere.

Hva meg DEG? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagt på sofaen, og drømt om å gå på fjellet i det fine været ute.... og hatt sykebesøk :) det var nok dagens høydepunkt.

Skrevet

I dag var jeg hos tanten min og hentet en symaskin, også dro jeg til et kjøpesenter å handlet en hel del :jepp:

Skrevet

:popcorn:

Idag: ligger på sofaen :)

Skrevet

Stått opp, skrudd på pc'n og satt meg under pleddet i go'stolen. :)

Skrevet

Eg har stått opp, spist frokost, matet fuglene, blogget, spilt ferdig eit spill og sett litt på TV, samt sjekka alle de "viktige" sidene på internett ;)

Skrevet

Legger til eksamenslesing, kaffedrikking, filmtitting, dobesøk og en liten luftetur! Og pastillspising :)

Skrevet

Hatt BRENNHET elskov :nigo:

:gjeiper:

Skrevet

jeg har nytet (er det slik det skrives i flertall? :klo: ) at jeg ikke har vært fyllesyk etter gårdagens festing og gått lang tur med hunden, vasket leiligheten og unnet meg kinamat og godis foran tv`en ikveld.

Gjest Applecore
Skrevet

jeg har nytet (er det slik det skrives i flertall? :klo: ) at jeg ikke har vært fyllesyk etter gårdagens festing og gått lang tur med hunden, vasket leiligheten og unnet meg kinamat og godis foran tv`en ikveld.

Har nytt, tror jeg.

Jeg har kuret håret mitt, laget pannekaker og blogget.

Skrevet

Jeg har bare slappet av med guttene mine! Er jo morsdag :jepp:

Skrevet

har vært en tur i byen, kjøpte en skjorte. etter det har jeg sittet/ligget i senga med datan godt planta i fanget. Skypet med mamma/chatta/innom alle viktige sider/prøvd å finne ut om college i usa. Satser på litt rockering før leggetid.

Skrevet

Foreløpig ingenting :)

MEN- jeg skal rydde og vaske, så på skolen.. Også burde jeg lest når jeg kom hjem igjen.

Lurer på om det kommer en oppmuntring i dag, siden det er valentines, men er ikke så veldig farlig heller... ;)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

I dag har jeg farget håret ( igjen, farger håret hele tiden jo..) gått tur og laget mat:P

Skrevet

Skole, tur med hunden og baka rundstykker :)

Skrevet

Jeg må bare skryte bittelitt av gårsdagen ;)

Fikk kort, og gave samt en restaurantmiddag med good vin :) WOW! Dette er nok første og siste gang jeg blir gjort så stas på på V-day.. Utrolig koselig var det!

Håper dere andre hadde en bra kveld i går, også de som ikke tror på V- day! :)

Gjest Consensio
Skrevet

I dag bråvåknet jeg til et iskaldt soverom fordi mannen bråkte sånn når han gikk og lot døra til gangen være åpen *brrrr*

Ellers har jeg hatt en fight med bikkja, lekt med bikkja og kost meg i sofaen med bikkja, vært på butikken, sett en episode av Greys anatomy, tulla rundt på nettet og spist lunch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...