Vilma Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 I dag har jeg: Ikke gjort så mye egentlig, tatt igjen litt tapt søvn, gått en tur i byen, kjøpt en flaske vin og gleder meg til å mæte gode venner senere. Hva meg DEG? :)
Betty2 Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Lagt på sofaen, og drømt om å gå på fjellet i det fine været ute.... og hatt sykebesøk det var nok dagens høydepunkt.
Blafre Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 I dag var jeg hos tanten min og hentet en symaskin, også dro jeg til et kjøpesenter å handlet en hel del
kontorstol Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Stått opp, skrudd på pc'n og satt meg under pleddet i go'stolen.
Gjest Adera Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Eg har stått opp, spist frokost, matet fuglene, blogget, spilt ferdig eit spill og sett litt på TV, samt sjekka alle de "viktige" sidene på internett
Vilma Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2011 Legger til eksamenslesing, kaffedrikking, filmtitting, dobesøk og en liten luftetur! Og pastillspising
Troilltøva Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 jeg har nytet (er det slik det skrives i flertall? ) at jeg ikke har vært fyllesyk etter gårdagens festing og gått lang tur med hunden, vasket leiligheten og unnet meg kinamat og godis foran tv`en ikveld.
Gjest Applecore Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 jeg har nytet (er det slik det skrives i flertall? ) at jeg ikke har vært fyllesyk etter gårdagens festing og gått lang tur med hunden, vasket leiligheten og unnet meg kinamat og godis foran tv`en ikveld. Har nytt, tror jeg. Jeg har kuret håret mitt, laget pannekaker og blogget.
Buljo Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 Jeg har bare slappet av med guttene mine! Er jo morsdag
elvital Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 har vært en tur i byen, kjøpte en skjorte. etter det har jeg sittet/ligget i senga med datan godt planta i fanget. Skypet med mamma/chatta/innom alle viktige sider/prøvd å finne ut om college i usa. Satser på litt rockering før leggetid.
Vilma Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2011 Foreløpig ingenting MEN- jeg skal rydde og vaske, så på skolen.. Også burde jeg lest når jeg kom hjem igjen. Lurer på om det kommer en oppmuntring i dag, siden det er valentines, men er ikke så veldig farlig heller...
Gjest Lebewesen93 Skrevet 14. februar 2011 #17 Skrevet 14. februar 2011 I dag har jeg farget håret ( igjen, farger håret hele tiden jo..) gått tur og laget mat:P
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. februar 2011 #18 Skrevet 14. februar 2011 Skole, tur med hunden og baka rundstykker
Vilma Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 15. februar 2011 Jeg må bare skryte bittelitt av gårsdagen Fikk kort, og gave samt en restaurantmiddag med good vin WOW! Dette er nok første og siste gang jeg blir gjort så stas på på V-day.. Utrolig koselig var det! Håper dere andre hadde en bra kveld i går, også de som ikke tror på V- day!
Gjest Consensio Skrevet 15. februar 2011 #20 Skrevet 15. februar 2011 I dag bråvåknet jeg til et iskaldt soverom fordi mannen bråkte sånn når han gikk og lot døra til gangen være åpen *brrrr* Ellers har jeg hatt en fight med bikkja, lekt med bikkja og kost meg i sofaen med bikkja, vært på butikken, sett en episode av Greys anatomy, tulla rundt på nettet og spist lunch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå