Gå til innhold

Motiv til julebilde

Copy

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode ideer til julebilde som skal på julekortet? Kan nevnes at jeg har to barn under 3 år, hund og baby i magen så det burde være mulig å finne på noe spesielt synes jeg. Hjelp meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To barn under tre og en baby i magen?

Hva med å skrive HJELP over det hele????

Stakkars deg jente, er du ikke glad i deg selv??

*Tex har mer enn nok med sine to på seks og ti*

*full av beundring for sånne som klarer sånt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Hadde vel ikke planlagt det slik, men sånn ble det. Skal innrømme at det er tøft til tider ja. Men det er utrolig hva man klarer. Jeg som sat for 5 år siden å sa at jeg aldri skulle ha barn :lol: Nå fyller jeg 25 om noen dager og blir 3 barnsmor i januar. Ironisk :D

Når det gjelder collage syntes jeg det var en morsom ide. Men jeg trenger fortsatt flere tips.

Thanx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et virkelig morsomt julekort:

Mor, far og fire barn i svømmebasseng med nisseluer.

He he, den er bra. Synd vi ikke har svømmebasseng tilgjengelig, men skal huske på den i tilfelle vi kommer over ett :D Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vanligste er vel familien i gang med juletradisjoner - type pepperkakebaking og sånn. Og gjerne med julenisseluer i tillegg...

Vi har et vennepar som alltid tar med julenisseluer når de er på ferie om sommeren, og sørger for å få tatt et bilde av hele familien. Det er ganske morsomt med sånne bilder - det beste er tatt av dem på kamelryggen og med nisseluer... :ler:

Vi sendte ikke så mye bilder av oss selv da jeg var liten, men ett år hadde mamma bestemt at det skulle være bilder av oss på kortene. Pappa dro oss med ut i skogen og stilte oss opp under et diiigert grantre, masse snø og greier rundt, og så satte han i gang selvutløser og kom og stilte seg ved siden av oss. Så ville han ta en liten serie, og satte i gang selvutløseren igjen. Vi smilte og stirret i kamera, mens han sparket ALT han kunne i trestammen, noe som medførte at vi fikk massssse snø ned over oss. Ble en fantastisk bildeserie!!!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...