AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #21 Del Skrevet 12. februar 2011 Liv? Hva er definisjonen på liv? At jeg har puls? Joa, det går helt av seg selv faktisk. Gjør ikke noe spesielt for det. Drar pusten sånn dann og vann, men. Alle? Langt ifra. Men mange, ja. Noen er sågar skilt, atter enslig, på dater'n igjen, og unga begynner å henge med egne folk. For å få venner som ikke er etablert ennå, mener du? Hvorfor det, når jeg fortsatt er venner med de som har etablert seg? Henge på by'n med yngre folk orker jeg ihvertfall ikke, blir sliten bare med tanken. Nei. Den rette for meg orker heller ikke å henge mye på byen, så det er jo ingen vits i å lete etter ham der han ikke er. Henger på KG. Dere er mye mer underholdende enn alle mine 1,5 venner tilsammen. Jeg har ikke noe ønske om å sitte oppå dem 24/7 så det er helt ok at de ikke har tid til å leke med meg hver dag. Har igrunn ikke jeg heller. Med dem altså. Noen ganger er det kjekt med litt tid til å leke med seg selv. No worries. Beklager, men høres ganske deprimerende ut faktisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. februar 2011 #22 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har et liv jeg - helt sant (bare ikke legg merke til at dette innlegget ble skrevet rett før klokka 2400 en lørdagskveld ) Jeg er glad jeg har en altoppslukende hobby som også genererer en del sosial liv. Men akk o ve det blir alikevel noen lange kvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 12. februar 2011 #23 Del Skrevet 12. februar 2011 Beklager, men høres ganske deprimerende ut faktisk. Å trives med livet sitt? Hmm nei, det er igrunn ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #24 Del Skrevet 13. februar 2011 Trener og holder meg i form, fysisk og mentalt. Leser interessante bøker. Utvikler meg for å bli et klokere og mer harmonisk menneske. Dyrker mine interesser. Medmennesklighet gjennom frivillig arbeid (der man også utvider egen bekjentskaps- og vennekrets), hobbyer, film, venner, familie, reiser, musikk&konserter osv. Nyter livet etter beste evne og lever etter prinsippene: "What goes around, comes around." og "Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det." Stresser ikke med barn og sånt. Det er ingen menneskerettighet å få, og skulle jeg få lyst på uten å ha en kjæreste, kan man begynne å jobbe i barnehage, på barnehjem e.l. for å få utløp for barnebehovet. Og da faktisk kunne gi kjærlig omsorg til noen som trenger det nå, ikke skape enda flere mennesker i en allerede overbefolket verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå