Gå til innhold

Singel 30 år+ klubben

per78

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å holde liv i tilværelsen?

Når alle rundt deg får samboere/gifter seg, får barn osv..

Skaffer dere yngre venner?

Går dere mye ut på byen i håp om å treffe den rette?

Hva gjør dere i helgene når alle er opptatt med barn og familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA jeg er sånn! jeg elsker å forelske meg i folk jeg ikke kjenner som jeg har møtt på fylla. Allerhelst vil jeg forelske meg i en jeg vet mange andre også er forelsket i, - for det må jo være beviset for en attraktiv egenskap og tiltrekkende karakterer.

Og å falle for en alle andre faller for høres ut som man får et veldig lykkelig liv med masse fravær av problemer...

Også lever vi så spennende liv at i helgene så sitter vi på kvinneguiden for å løse verdensproblemer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut på byen og sjekker, eller endatil blir sjekket opp. Noe som en gang i blant ender i hyrdestund hjemme hos meg eller hos henne.

Omgang med venner er selvsagt også viktig. Om det er del av byturene ovenfor, eller rett og slett en rolig kinokveld i sofaen.

Enkelte helger er det også godt å ikke gjøre noen verdens ting. Siden jobben krever sitt på ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er over 30 da? Som overskriften sier..

Merker dere at blir "stresset" av å ikke være gift/samboer/ ha barn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA jeg er sånn! jeg elsker å forelske meg i folk jeg ikke kjenner som jeg har møtt på fylla. Allerhelst vil jeg forelske meg i en jeg vet mange andre også er forelsket i, - for det må jo være beviset for en attraktiv egenskap og tiltrekkende karakterer.

Og å falle for en alle andre faller for høres ut som man får et veldig lykkelig liv med masse fravær av problemer...

Også lever vi så spennende liv at i helgene så sitter vi på kvinneguiden for å løse verdensproblemer.

Du tar faktisk en del folk på kornet med din kyniske form for humor her :tommelopp:

Morsomt! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nærmere 40 en 30.

Det eneste "stresset" er fra mine foreldre, som hinter jevnt og trutt om at det er på tide å etablere seg. Tydelig de ønsker barnebarn.

Ellers ikke noe "stress" i omgangskretsen, da det faktisk er svært normalt å være singel her i hovedstaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nærmere 40 en 30.

Det eneste "stresset" er fra mine foreldre, som hinter jevnt og trutt om at det er på tide å etablere seg. Tydelig de ønsker barnebarn.

Ellers ikke noe "stress" i omgangskretsen, da det faktisk er svært normalt å være singel her i hovedstaden.

Hører at det er mange single over 30 i hovedstaden. Fyller 33 til sommeren, og merker at stresset nærmer seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar faktisk en del folk på kornet med din kyniske form for humor her :tommelopp:

Morsomt! :ler:

Hehe måtte gi deg en pluss for den steinar! Er det ikke mye enklere for allesammen at vi bare sier det som det er? =) Vi liker jo det andre begjærer, eier man noe noe andre vil ha er det det aller mest verdifulle du noensinne kan ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at det er mange single over 30 i hovedstaden. Fyller 33 til sommeren, og merker at stresset nærmer seg..

Hva er det du stresser for? Gjøre seg avhengig av andre mennesker? Bli forelsket og leve på illlusjoner og selvbedrag fordi det gjør en så lykkelig og glad!? I andre land blir forelskelse sett på som idioti og galskap. Man er jo besatt! Man gjør jo dårlige valg. Man er jo påvirket av følelser i alle ens avgjørelser. Jeg kan ikke fatte at det er lov å kjøpe hus sammen med andre eller gifte seg når man er forelsket!

Man burde blitt umyndiggjort og sett på som en som overhodet ikke vet sitt eget beste.

Greit nok å bli sammen med noen, men da må man bruke sunn fornuft.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe måtte gi deg en pluss for den steinar! Er det ikke mye enklere for allesammen at vi bare sier det som det er? =) Vi liker jo det andre begjærer, eier man noe noe andre vil ha er det det aller mest verdifulle du noensinne kan ha!

Ja, det er tydeligvis en uheldig feilkopling der i de fleste mennesker.

Omtrent på samme vis som at skadefryd er den eneste sanne fryd hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja menneskesjelen er helt bissar. Bare forestill deg nytelsen man har når det går dårlig med en man misliker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, det er herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja menneskesjelen er helt bissar. Bare forestill deg nytelsen man har når det går dårlig med en man misliker.

Bissar skrives BISARR :D

Bare sånn til neste gang ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du stresser for? Gjøre seg avhengig av andre mennesker? Bli forelsket og leve på illlusjoner og selvbedrag fordi det gjør en så lykkelig og glad!? I andre land blir forelskelse sett på som idioti og galskap. Man er jo besatt! Man gjør jo dårlige valg. Man er jo påvirket av følelser i alle ens avgjørelser. Jeg kan ikke fatte at det er lov å kjøpe hus sammen med andre eller gifte seg når man er forelsket!

Man burde blitt umyndiggjort og sett på som en som overhodet ikke vet sitt eget beste.

Greit nok å bli sammen med noen, men da må man bruke sunn fornuft.

Jækla bra skrevet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor vi sitter hjemme alene en lørdagskveld? :filer:

Heller det enn å henge på barer hver helg og være fyllesyk hver søndag :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller det enn å henge på barer hver helg og være fyllesyk hver søndag :D

Ja, det er ikke akkurat veldig morsomt i lengden for normale folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg sitter her fordi jeg aller helst vil gå ut i minus 15 grader og stille meg i en kø på et utested og betale hundreogfemti kroner for å komme inn og tredve for jakka. Stå skikkelig trangt med masse fæle fulle drittmennesker som gjør alle de handlingene de begjærer i sitt indre, men avskyr som edru i andres påhør. Forbruke flere hundrekronerpå utakknemlige svenske bartendere og marokanske dørvakter som jobber svart og snålter pepper!

Jeg hater å fly ute på byen for å lete etter venner. Det er det aller værste jeg vet. Jeg skjønner at dere synes der er stas og spennende å treffe "nye" for da kan man gjøre så godt inntrykk i og med at man selv skriver sine egne blanke ark, - og man kan være så sjarmerende og gøyal og få folk til å le og glemme hverdagen, - gjøre masse handlingder de vanligvis avskyr og faktisk fornekter seg selv på mandagen!

Hva er det han billy joel synger, - sharing a drink they call loneliness?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere for å holde liv i tilværelsen?

Liv? Hva er definisjonen på liv? At jeg har puls? Joa, det går helt av seg selv faktisk. Gjør ikke noe spesielt for det. Drar pusten sånn dann og vann, men.

Når alle rundt deg får samboere/gifter seg, får barn osv..

Alle? Langt ifra. Men mange, ja. Noen er sågar skilt, atter enslig, på dater'n igjen, og unga begynner å henge med egne folk.

Skaffer dere yngre venner?

For å få venner som ikke er etablert ennå, mener du? Hvorfor det, når jeg fortsatt er venner med de som har etablert seg? Henge på by'n med yngre folk orker jeg ihvertfall ikke, blir sliten bare med tanken.

Går dere mye ut på byen i håp om å treffe den rette?

Nei. Den rette for meg orker heller ikke å henge mye på byen, så det er jo ingen vits i å lete etter ham der han ikke er.

Hva gjør dere i helgene når alle er opptatt med barn og familie?

Henger på KG. Dere er mye mer underholdende enn alle mine 1,5 venner tilsammen.

Jeg har ikke noe ønske om å sitte oppå dem 24/7 så det er helt ok at de ikke har tid til å leke med meg hver dag. Har igrunn ikke jeg heller. Med dem altså. Noen ganger er det kjekt med litt tid til å leke med seg selv. No worries.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg sitter her fordi jeg aller helst vil gå ut i minus 15 grader og stille meg i en kø på et utested og betale hundreogfemti kroner for å komme inn og tredve for jakka. Stå skikkelig trangt med masse fæle fulle drittmennesker som gjør alle de handlingene de begjærer i sitt indre, men avskyr som edru i andres påhør. Forbruke flere hundrekronerpå utakknemlige svenske bartendere og marokanske dørvakter som jobber svart og snålter pepper!

Jeg hater å fly ute på byen for å lete etter venner. Det er det aller værste jeg vet. Jeg skjønner at dere synes der er stas og spennende å treffe "nye" for da kan man gjøre så godt inntrykk i og med at man selv skriver sine egne blanke ark, - og man kan være så sjarmerende og gøyal og få folk til å le og glemme hverdagen, - gjøre masse handlingder de vanligvis avskyr og faktisk fornekter seg selv på mandagen!

Hva er det han billy joel synger, - sharing a drink they call loneliness?

Enda et bra innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...