mamut75 Skrevet 17. desember 2007 #81 Skrevet 17. desember 2007 Roger waters/Amused itself to death "No tears to cry , No feelings left This species has amused itself to death - Amused itself to death." Roger Waters/It's a miracle "By the grace of God Almighty , And pressures of marketplace The human race has civilized itself - It's a miracle." Nå er kanskje Waters i mørkeste laget , men syntes han har skrevet tekster som overgår det meste
FrizzleSizzle Skrevet 18. desember 2007 #82 Skrevet 18. desember 2007 (endret) E-rotic har mange morsomme og herlig meningsløse tekster, som: "Max, don't have sex with your ex, it will make your life complex, my Max, baby take it easy" "Oh Fritz, I know you love my tits." (endring: skrev egentlig mer, men er visst ikke lov) Mine seriøse favoritter kommer jeg ikke på i farta. Endret 18. desember 2007 av caskr
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #83 Skrevet 18. desember 2007 "i wanted someone to enter my life like a bird that comes into the kitchen and starts breaking things, and crashes with doors and windows, leaving chaos and destruction" MIGALA
cilipili Skrevet 9. januar 2008 #84 Skrevet 9. januar 2008 " Jeg lukker det ene øyet og ser halvt, Jeg lukker begge og ser alt" Seigmen " If words could kill, I´d spell out your name" The boy with the bubblegun - Tom McRae Egentlig kunnet jeg skrevet hele teksten til "The boy..", men blir litt mye Fantastisk tekst! Hørt den live fire ganger og gråter like mye hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå