Tinken Skrevet 6. januar 2006 #41 Del Skrevet 6. januar 2006 Å det er ganske mange, men skal jeg dra frem kun et må det bli den teksten jeg har tatovert: Death is not the End: When youre sad and when youre lonely and you haven't got a friend Just remember that dead is not the End. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. januar 2006 #42 Del Skrevet 6. januar 2006 Åhhh det er så mange... men siden jeg har ett av dem i signaturen, kan jeg ta et annet her da: When it’s not always raining there’ll be days like this When there’s no one complaining there’ll be days like this When everything falls into place like the flick of a switch Well my mama told me there’ll be days like this... (Van Morrison) Og et norskt favorittsitat også: Fryd ligger og venter på deg rundt neste sving Om svart lengsel vet fryd ingenting Fryd ligger og venter på deg bak neste dør Fryd er varm og vill Fryd gjør deg gal og ør... (Anne Grete Preus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #43 Del Skrevet 6. januar 2006 Ravi/DJ Løv "Å navigere ut fra antikvare brev er ike bare forykt, dær fan ike trygt" SOAD "Do we, do we know, when we fly When we, when we go, do we die" + alt med Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #44 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Now we all agree with Hitler's views Although he killed six million Jews It don't matter too much that he was a Fascist At least you can't say he was a Communist! That's to say like if you got a cold you take a shot of malaria - Bob Dylan, Talkin' John Birch Paranoid Blues (1962) Bob er genial! Endret 6. januar 2006 av Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 6. januar 2006 #45 Del Skrevet 6. januar 2006 Åååå, har så utrolig mange.... Akkurat nå: "When the tears come streaming down your face. When you lose something you can`t replace. When you love someone but it goes to waste, could it be worse?" Coldplay - Fix you (fantastisk sang...) Resten finner du her: http://www.coldplaying.com/modules.php?op=...rtid=296&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. januar 2006 #46 Del Skrevet 7. januar 2006 "Just the thought of you Makes me stop before I begin" I've Got You Under My Skin ~ Frank Sinatra "A kiss is still a kiss A sigh is just a sigh" As Time Goes By ~ Frank Sinatra "If you don't know You're right next to the right one" Right Next to the Right One ~ Tim Christensen Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #47 Del Skrevet 7. januar 2006 Sitater fra forskjellige John Mayer låter: "I survive on the breath you are finished with" "I loved you, grey sweatpants, no make-up, so perfect.." "She thinks I can't see the smile that she's facing, poses for pictures that aren't being taken" "Fathers be good to your daughters, cause daughters will love like you do! Girls become lovers, who'll turn into mothers, so mothers be good to your daughters too" "Something 'bout the way your hair falls in your face, I love the shape you take when crawling towards the pillowcase. You tell me where to go and though I might leave to find it I'll never let your head hit the bed, without my hand behind it..." "She keeps a tooghbrush at my place. As if I had the extra space. She steals my clothes to wear to work, I know - her hairs are on my shirts" "And as her clothes spun, we spooned... And I knew I was through when I said I love you...." "Friday evening, we've been drinking... 2 AM I swear I might propose" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Doe Skrevet 13. januar 2006 #48 Del Skrevet 13. januar 2006 "People say I'm strange, does it make me a stranger" (DC-talk - Jesus Freak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 14. august 2006 #49 Del Skrevet 14. august 2006 ...So if You want my address its Number One at the end of the Bar... Sugar Mice, Clutching at Straws, Marillion Fantastisk! milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 14. august 2006 #50 Del Skrevet 14. august 2006 Kanskje ikke favoritten men når Chris Martin synger "You really broke my heart.." får jeg sommerfugler i magen.. Coldplay /The hardest part. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 14. august 2006 #51 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg får alltid tårer i øynene av Westlifes "Flying without Wings": "It's the little things that only I know Those are the things that make you mine" Søtsuppe deluxe, men likevel. Det er vakkert sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. august 2006 #52 Del Skrevet 14. august 2006 Jewels sang Deep Water; "You realize your only friend Has never been yourself, or anyone who cared in the end That's when everything fades or falls away 'Cause the chains which once held us are only the chains which we've made" Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 14. august 2006 #53 Del Skrevet 14. august 2006 De poetiske linjene fra Always Look at the Bright side of Life: Life's a piece of shit when you look at it. ← Det er så mange sanger jeg elsker og jeg klarer ikke plukke ut enkelte linjer fra hver av dem. Veldig mange Pink Floyd sanger og Counting Crows med Round Here. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. august 2006 #54 Del Skrevet 14. august 2006 Akkurat nå er det dette av Robie Wiliams: I am not afraid of dieing I just don't want to ← Dette er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 14. august 2006 #55 Del Skrevet 14. august 2006 Det er jo så mange!!! Men disse linjene fra take this waltz med Leonard Cohen syns jeg er vanvittig fine (hele resten av teksten og): "Theres a piece that was torn from the morning And it hangs in the gallery of frost" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #56 Del Skrevet 14. august 2006 1) Nei, så tjukk du har blitt, jeg tror jammen du har lagt på deg, gitt. 2) Jäg trodde änglarna fanns, bara, bara i himmelen. 3) Anna på tjukken, har blitt smelt på tjukken av en kraftig kar fra Sotra. 4) I dina gullbruna øgon, har jäg forelskad mej i. 5) Må, må, må, må, må, må, bare ut og gå, gå, gå, gå, gå, gå for jeg må jo nå, nå, nå, nå, nå, nå siste bussen hjem. :enig_anim: ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2006 #57 Del Skrevet 14. august 2006 The Rainmakers - "why is everybody picking on me?" Den er oversatt til "hvorfor har alle pikken sin på meg?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #58 Del Skrevet 14. august 2006 http://www.sandlund.net/stereo/lyrics/000130.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 15. august 2006 #59 Del Skrevet 15. august 2006 det jeg kommer på i farten er refrenget fra pinks nye sang " u and ur hands " " i'm not here for your entertainment, you don't really wanna mess with me tonight! just stop and take a second, i was fine before you walked into my life Cause you know it's over before it began. Keep your drink just give me the money it's just you and ur hand tonight........ " spesielt den siste setningen er bra her!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #60 Del Skrevet 15. august 2006 Mars Voltas tekster. Fordi de ved første gjennomhøring høres ut som svada og syrepjatt, men det ligger mye mer under! Som når han synger "this never happened, but i saw you leave and crawled into a bed of broken windows" Jeg trodde det var om en som var dritings og hadde glemt nøkkelen og knuste vinduet som sto rett ved sengen. Men egentlig hadde han drept noen og gikk og la seg og kom til å få en jævlig vond natt! Og syngemann skal ikke sladre ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå