Gjest Shivani Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Etter å ha lest et sitat fra en tekst nå nettopp, så vil jeg høre om hva som er deres favorittsitat -er fra sangtekster (husk at vi ikke får referere hele, men et lite utdrag ). Mine er fra et band jeg forguder, Black Rebel Motorcycle Clubs sang "Stop": We don't like you we just want to try you I'm tired of runnin' the feeling ain't comin' .... Det er kun tillatt å sitere to linjer fra dikt og sanger. Det overskytende er slettet (se nedenfor). Orakel - moderator
Gjest lekebøll Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Our Lady Peace Julia: There are flowers in her hand but she doesn't know why ...she never cries mother, I know there is hurt inside Julia Sorry: Today's the crosses we carry Today's the strength that we need A Story about a girl: Baby girl, stand up and fight This is not some paradise One man army: I remember falling I remember marching Muse Cave I'll do it myself, it's got nothing to do with you and there's nothing that you can do (Mer?) Deler av sitatene er slettet (se begrunnelse nedenfor). Orakel - moderator
Gjest squeezy Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 "Is a dream a lie if it don't come true, or is it something else that sends me down to the river, though I know the river is dry?" Bruce Springsteen - The river
orakel Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg vil igjen minne om at det kun er tillatt å sitere to (2) linjer fra en sang eller et dikt, grunnet Åndsverkloven og Kopinors retningslinjer. Alt overskytende blir slettet. Dere kan dog linke fra andre internettsider. Orakel - moderator
Miss Marple Skrevet 26. oktober 2003 #5 Skrevet 26. oktober 2003 Meshell Ndegèocello, Peace beyond Passion: -You are in truth the truht you seek
nille-s Skrevet 26. oktober 2003 #6 Skrevet 26. oktober 2003 må jo bli noe med Tom Waits, for eksempel: "I don't have a drinking problem, except when I can't get a drink"
Retz Skrevet 26. oktober 2003 #8 Skrevet 26. oktober 2003 De poetiske linjene fra Always Look at the Bright side of Life: Life's a piece of shit when you look at it.
Pip Skrevet 26. oktober 2003 #9 Skrevet 26. oktober 2003 Hmmm... vanskeleg... Signaturen min f.eks! (L. Cohen eller J. Buckley) og Maria Solheim: You say Lady of my life, Lady of my life will you follow me You say Lady of my life Take my hand -Den er ikkje så 'klissete' som det ser ut - langt ifrå! Du kan høyre heile songen her!
Piñacolada Skrevet 26. oktober 2003 #10 Skrevet 26. oktober 2003 Prince - "Gett off": "You gotta have a mother for me Now move your big ass round this way so I can work on that zipper, baby" Får gåsehud hver gang!!!
Piglet Skrevet 26. oktober 2003 #11 Skrevet 26. oktober 2003 Akkurat nå er det dette av Robie Wiliams: I am not afraid of dieing I just don't want to Piglet
Maxine Grey Skrevet 26. oktober 2003 #12 Skrevet 26. oktober 2003 Evert Taube: Så lenge skuta kan gå: I nynorsk tapping: Du greier jobben med glans, og stemner atter til lands, og tar ein kyss eller to i ein yrande dans, så lenge.....
m_h Skrevet 26. oktober 2003 #13 Skrevet 26. oktober 2003 Noen linjer tatt ut av fenrik lane sin free ever after(jeg bruker de som signaturen min også): I grabbed the rope felt it slip at the tip,So I can see one more morning, The cheeky grin that this man gives to me,Tells me that he's worth more.. Siden det bare er lov til å sitere 2 linjer måtte jeg skrive det litt rart.. Her er noen fra U2 sin sunday bloody sunday: Broken bottles under children's feet Bodies strewn across the dead end street Og fra fade to black med metallica: Things are not what they used to be Missing one inside of me Hele fade to black teksten skulle jeg gjerne ha skreve inn men det går dessverre ikke..
Maetzii Skrevet 26. oktober 2003 #14 Skrevet 26. oktober 2003 Min yndlingstekst for øyeblikket: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code. Fix one bug, compile again, 101 little bugs in the code. For det er bare sååå sant :evil: :evil: :evil:
Edie Skrevet 26. oktober 2003 #15 Skrevet 26. oktober 2003 The Rose med Bette Midler; It's the soul afraid of dying that never learns to live hele teksten er jo fantastisk, men dette er vel essensen..
Tusseline Skrevet 26. oktober 2003 #16 Skrevet 26. oktober 2003 Mitt favorittsitat kommer fra Opeth- Demon of the fall (bombe? ), noe som minner meg skremmende mye om fortiden sammen med gutten min (les: kjæresten) "Run away, run away, run away.. One second and she was gone.."
Lilly Skrevet 26. oktober 2003 #17 Skrevet 26. oktober 2003 Min favoritt er: Shame on you if you fool me once. Shame on me if you foo me twice. Finnes i to sanger jeg vet om. En med Pink og en med LeAnn Rimes.
Catzy Skrevet 26. oktober 2003 #18 Skrevet 26. oktober 2003 Litt underfundig fra Cake: To me, coming from you, friend is a four letter word (Four letter word = banneord) Catzy
bluebird Skrevet 26. oktober 2003 #19 Skrevet 26. oktober 2003 I’m a bluebird, I’m a bluebird, I’m a bluebird Yeah, yeah, yeah. Bluebird, Paul McCartney
-Fisken- Skrevet 27. oktober 2003 #20 Skrevet 27. oktober 2003 I’m a bluebird, I’m a bluebird, I’m a bluebird Yeah, yeah, yeah. Bluebird, Paul McCartney *yeah bebe* Bluebird har rett der :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå