Aryia Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har fet hud, og bruker Decleor Hydra Floral masken, liker den veldig godt.
DesertRose Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Decleor Hydra Floral mask er den beste jeg har vært borti.
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Green People Vita Min Mask er veldig god, og det samme er Clinique Skin Calming Moisture Mask. Jeg var skeptisk til sistnevnte, men synes i grunnen den er bedre enn Decleor.
CafeLatte Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2011 Green People Vita Min Mask er veldig god, og det samme er Clinique Skin Calming Moisture Mask. Jeg var skeptisk til sistnevnte, men synes i grunnen den er bedre enn Decleor. Takk til alle for tips:) Hvor kan jeg kjøpe den green people vita min mask? Declor kan jeg vel kjøpe på feeluunique?
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Green People får du også hos Feelunique, eller på Vita.
CafeLatte Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2011 Green People får du også hos Feelunique, eller på Vita. takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå