AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg trenger ny shampoo og balsam. Har tidligere prøvd Joico, Redken, TiGi og JMO, men har ennå ikke funnet det "ultimate" (tror søken blir evig ) Er det noen av dere som har prøvd Fudge og Goldwell? Jeg er kjempefornøyd med kuren fra Fudge, og håper kanskje shampooen og balsamen er like bra. Goldwell hadde jeg ikke hørt om før ny nylig, men det skal visst være godt(?). Jeg har typisk nordisk hår - tynne hårstrå, men mange av dem, så noe som ikke tynger vil være fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 12. februar 2011 #2 Del Skrevet 12. februar 2011 Har ingen erfaring med verken shampo eller balsam fra noen av disse merkene. Men har brukt Goldwell Kerasilk Instant Silk Fluid Serum i håret i lang tid nå, og er knall fornøyd med den i allefall Det er bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Del Skrevet 12. februar 2011 Har ingen erfaring med verken shampo eller balsam fra noen av disse merkene. Men har brukt Goldwell Kerasilk Instant Silk Fluid Serum i håret i lang tid nå, og er knall fornøyd med den i allefall Det er bare å prøve seg fram. Ja, det er vel egentlig bare å prøve og feile. Er bare litt lei alle bomkjøpene som støver ned i skapene.. Tok å bestilte shampoo fra Goldwell og balsam fra Fudge, som et komprimiss siden jeg ikke kunne bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja, det er vel egentlig bare å prøve og feile. Er bare litt lei alle bomkjøpene som støver ned i skapene.. Tok å bestilte shampoo fra Goldwell og balsam fra Fudge, som et komprimiss siden jeg ikke kunne bestemme meg. Kompromiss.. Gikk litt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 12. februar 2011 #5 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja hvorfor ikke? Er litt nysgjerrig på disse merkene selv jeg, men det finns jo uhorvelig med typer og merker så bare man finner det som gjør det beste for håret i det minste Men KMS er mitt neste valg på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2011 #6 Del Skrevet 12. februar 2011 Har en goldwell sjampo for tørt hår som skal gi fukt. Den er crap og håret mitt ble tungt og flatt. Tør ikke tenke på hvordan balsamen ville vært. Men så er mitt hår tynt og flyete, typisk nordisk hår da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #7 Del Skrevet 12. februar 2011 Har en goldwell sjampo for tørt hår som skal gi fukt. Den er crap og håret mitt ble tungt og flatt. Tør ikke tenke på hvordan balsamen ville vært. Men så er mitt hår tynt og flyete, typisk nordisk hår da...... Æsj da, kunne du ikke sagt det 15 min tidligere? Jeg bestilte den som skal gi volum, håper den er bedre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå