Gå til innhold

azorene/azores

origin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser du poster litt om forskjellige steder.

Det beste er egentlig å bare google det, fordi da får du mange andres erfaringer mer detajlert som har vært på disse stedene og hva man kan gjøre. Er ikke så store deler av KGs medlemmer som har vært her så vanskelig å få ordentlig gode tilbakemeldinger.

Bruk google.com vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du poster litt om forskjellige steder.

Det beste er egentlig å bare google det, fordi da får du mange andres erfaringer mer detajlert som har vært på disse stedene og hva man kan gjøre. Er ikke så store deler av KGs medlemmer som har vært her så vanskelig å få ordentlig gode tilbakemeldinger.

Bruk google.com vet du ;)

joda jeg gjør det:) men lurer på om det er ting man bør se og oppleve som ikke er typisk turist steder der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg gjør det:) men lurer på om det er ting man bør se og oppleve som ikke er typisk turist steder der:)

Azorene består av ni øyer og ingen av dem er typiske turistøyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Azorene er såpass kostbart at det aldri er overflod av turister slik som andre steder. Jeg antar at du har litt begrenset økonomi siden du ikke drar til Bora Bora f.eks eller Mooreea, og at du derfor ikke har råd til å ta et privatfly for å komme deg til en øde øy.

Sjekk VGs reisebrev, der er det også erfaringer fra folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azorene er såpass kostbart at det aldri er overflod av turister slik som andre steder. Jeg antar at du har litt begrenset økonomi siden du ikke drar til Bora Bora f.eks eller Mooreea, og at du derfor ikke har råd til å ta et privatfly for å komme deg til en øde øy.

Sjekk VGs reisebrev, der er det også erfaringer fra folk.

Kostbart? 5000 for en uke inkl fly og hotell? Ikke dyrt å spise ute der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, jeg tenkte fremdeles på Bora Bora og fransk polyensia som denne brukeren også skrev om her inne på reiselivsforumet. Bommet ved å skrive om Azorene, det har du helt rett i.

Jeg blandet! beklager :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Skal dere ev reise dit på egen hånd eller på chartertur?

Vi har vært der med Solia-reiser.

Tror de bare har reiser til Ponta Delgada på St.Miquel (eller hva øya nå het).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere ev reise dit på egen hånd eller på chartertur?

Vi har vært der med Solia-reiser.

Tror de bare har reiser til Ponta Delgada på St.Miquel (eller hva øya nå het).

Ja så at det var sollia som var reiseopperatøren. Men aner ikke hvilke av øyene jeg skal besøke først. Skal ikke dit det første halvåret iallefall, om det blir charter eller hva det blir til aner jeg ikke enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...