Gå til innhold

bora bora, fransk polynesia

origin

Anbefalte innlegg

Jeg har fryktelig lyst til å reise til stillehavsøya bora bora, men hva kan en se og oppleve der. har undersøkt med flybillettpriser på finn.no og ser de ligger oppi 40.000 kr :grine:

noen turist tips og hvor mye lommepenger bør man ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet bare at det Fransk Polynesia retter seg mot luksussegmentet sånn at det både er dyrt å bo og spise der. Hva med Cook Islands i stedet? Ligger ikke så langt unna, fantastisk vakkert og priser som er til å leve med!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanvittig dyrt å reise til Bora Bora. Flyprisene er en ting, men hvis du kjøper pakkereise med fly og hotell er det fort over 100'000. Det er så mange vakre steder man kan reise at jeg aldri ville spandert meg selv på Bora Bora-reise med mindre jeg var rik eller kanskje på brullupsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med Fijireiser.no, mulig de kan skaffe deg flybilletter som er litt rimeligere enn de du finner på finn.

Ellers kan jo Maldivene, Mauritius og Seychellene nevnes som liknende reisemål, som også er dyre, og luksuspregede, men som det ikke er så dyrt og tidkrevende å komme seg til.. Jeg planlegger tur sammen med mannen til Maldivene, og vi må eventuelt ut med drøye 50 000 for fly, villa på påler ute i vannet og all mat og drikke inkludert. Dette er for 10 netter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...