Gjest Caramella Skrevet 13. februar 2011 #21 Skrevet 13. februar 2011 Nå er jeg ikke singel og på jakt etter partner, men jeg kan tenke meg at man ville være litt redd for at mannen var ute etter en "reservemor" for barna og kunne se fram til mange plikter i den sammenheng. Men blir man først venner og videre kanskje glad i mannen, så kan det vel bli en mindre hindring etter hvert. Men som sagt så er det vel først og fremst en mann man ikke er ute etter og ikke en hel familie dersom man er singel.
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #22 Skrevet 13. februar 2011 Jeg tenner følgelig på DILF's da jeg er sammen med en. Og barnet har vi sammen. Men om jeg blir singel så vil jeg nok holde meg litt unna de med barn, fordi jeg vet hva det innebærer. Barnet har i alle tilfeller en mor, og det er disse jeg vil slippe å forholde meg til.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #23 Skrevet 13. februar 2011 Gah, ikke dette på nytt: MILF: Mother I'd Like/Love to Fuck Mature: Eldre kvinne Cougar: Eldre kvinne som jakter på yngre menn GILF: Grandmother I'd Like/Love to Fuck DILF: Dad I'd Like/Love to Fuck Old Man: Trenger jeg virkelig forklare den? Jeg trodde DILF sto for Daughter I Like to Fuck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå