Gå til innhold

En DILF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Karakteriser hva en DILF (Dad I'd like to fuck) betyr for deg? Blir en mann mer eller mindre interessant seksuelt sett om han har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle sånn sett om han har barn eller ikke. Han blir ikke mere eller mindre attraktiv p.g.a. dem, men jeg hadde styrt unna ham, fordi en sånn en har ikke tid til meg slik jeg gjerne vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville A-L-D-R-I hatt sex med noen som har unger. Enkelt og greit så har jeg bare sex når det er seriøs dating, og jeg er ikke interessert i noen med løsunger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "Holiday" spiller Ben Affleck enkemann med to barn :) Han er da DILF? Selvom en kjekke mann har barn er det da ikke nødvendigvis løsunger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville A-L-D-R-I hatt sex med noen som har unger. Enkelt og greit så har jeg bare sex når det er seriøs dating, og jeg er ikke interessert i noen med løsunger.

Klokt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at , ettersom jeg ikke er sammens med barnefaren lenger,så er barna mine/hans blitt til lausunger?

Smartass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Så du mener at , ettersom jeg ikke er sammens med barnefaren lenger,så er barna mine/hans blitt til lausunger?

Smartass....

Definisjon på ordet løsunge. Aner ikke hvordan det fungerer om dere var gift når barnet ble født og er skilt nå.

Måtte sjekke opp definisjonen for jeg ble litt provosert av utsagnet selv. Men joda, per definisjon har jeg en løsunge. Jeg liker ikke det ordet i det hele tatt, bare så det er sakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli kåt på en DILF men det har ikke noe med at han har barn eller ei. En DILF for meg er en typisk dressmann-kar :gjeiper:

Han blir kanskje mer seksuelt interessant hvis han er god med barna, da kan jeg tenke at han er omsorgsfull og tar vare på meg seksuelt. Haha, det hørtes sikkert rart ut, men klarer ikke helt å forklare.

Men som DILF er han mindre interessant til et forhold. Jeg har ikke noe imot å ha ONS jeg, og kunne gjerne tenkt å hatt meg med en DILF :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner mest på menn som er 10-15 år eldre enn meg, men om de har barn eller ikke spiller ingen rolle. Ordet "DILF" bruker jeg kun når jeg erter venninna mi. Faren hennes er utrolig sexy. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en DILF en heit, eldre mann i 40-50 års alderen. Han kan godt ha et utseende i gaten av George Clooney eller Hugh Grant. Likevel, det blir bare guffent dersom jeg skulle ha hatt meg med faren til en som kunne vært venninnen min. Jeg vil med andre ord ikke ha meg med en som har døtre. Vet ikke helt hvorfor, men saken blir derimot noe annet om han har sønner. Da kunne det muligens ha skjedd.

Håper nå inderlig ikke at det er din datters pene venninne du har planer om å sjekke opp?? Du får da ingen tips av meg. I såfall: GRIS! Spis en bolle eller skaff deg en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

For meg er en DILF en heit, eldre mann i 40-50 års alderen. Han kan godt ha et utseende i gaten av George Clooney eller Hugh Grant. Likevel, det blir bare guffent dersom jeg skulle ha hatt meg med faren til en som kunne vært venninnen min. Jeg vil med andre ord ikke ha meg med en som har døtre. Vet ikke helt hvorfor, men saken blir derimot noe annet om han har sønner. Da kunne det muligens ha skjedd.

Håper nå inderlig ikke at det er din datters pene venninne du har planer om å sjekke opp?? Du får da ingen tips av meg. I såfall: GRIS! Spis en bolle eller skaff deg en hobby.

Kjære vene - man er da ikke eldre når man er i 40-50 års alderen. Man er voksen men ikke gammel. Eldre menn er gjerne 70-80 år de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke så mye mer en 30 år siden ville man sagt at man var eldre i den alderen. Skjønt, når man når den aldren selv så er man aldeles ikke gammel.

Dersom de kunne vært min far, vil jeg karakterisere dem som eldre. Kanskje middelaldrene er bedre? Halvt levende, halvt dø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakteriser hva en DILF (Dad I'd like to fuck) betyr for deg? Blir en mann mer eller mindre interessant seksuelt sett om han har barn?

Har ikke hørt om dilf før, men blir ikke dette litt feil som motsvar til milf? (Hvis det er det som er poenget) En milf er tross alt ikke nødvendigvis en mor, det har bare med alder å gjøre.. Hvis det skal bli det samme som milf, er f.eks. George Clooney en dilf, enten han faktisk har barn eller ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Gah, ikke dette på nytt:

MILF: Mother I'd Like/Love to Fuck

Mature: Eldre kvinne

Cougar: Eldre kvinne som jakter på yngre menn

GILF: Grandmother I'd Like/Love to Fuck

DILF: Dad I'd Like/Love to Fuck

Old Man: Trenger jeg virkelig forklare den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har barn, er gifte eller samboere holder jeg meg laaaaaaaaaaaangt borte. Håper eksen forblir evig alene etter å bryte med meg. Han har da barn med meg, så den nye dama hans har med å forholde seg til meg. Vi skal planlegge bursdager, høytider og konfirmasjoner sammen senere i livet, og da kan jeg ikke ha ei hysterisk sjalu dame på nakken som skal blande seg inn. Det er mine barn og han er faren, ergo hun får bare godta at han har hatt et langt liv FØR henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...