Gjest a Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hva slags kondom er det dere liker best at mannen bruker?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Liker at han bruker denne: Favorittkondom 1
Gjest Sommertid Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Vanlig Profil? Dette har jeg faktisk aldri tengt over. Så lenge partneren trør på seg en kondom er jeg fornøyd. Liker best uten da, men det er bare aktuellt i faste forhold.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Thin - aner ikke fra hvilken levrandør denne kommer fra, men den er tynn
Gjest gjest Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Hva slags kondom er det dere liker best at mannen bruker? Hei, jeg vet ikke om jeg får svare siden jeg er mann... Men min dame liker hvertfall best når det er noe knudrete (nøkken), eller en mikrotynn (cho san/thin) sammen med den "ringen" som vibrerer... Hun hater jordbærsmak... En svart en er ikke upopulært det heller. Jeg syns det er mindre bra med kondom pga det "stenger for" når man kommer... Så jeg fannt ut at jeg liker bedre den som heter Grande. Ja..Hvis man ikke får gjøre det uten,da.
Gjest Instamatic Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Jeg liker også nøkken best, og jeg kan ikke fordra sånne med smak! Lukter kunstig jordbær av fitta en uke etterpå
Oliwia Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 De fleste ganger bruker han RFSU Profil, av og til Thin, men jeg har ikke lagt merke på en forskjell mellom disse to. Har aldri opplevd med Naked (body heat)- er den tynnere en Thin ? Finnes det en spesifikk fordel for Naked ?
Gjest Birthe Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 (endret) Jeg liker best Durex Avanti. Den er latexfri, og jeg føler jeg klør så mye av vanlige kondomer. Typen liker den også. Han sier han nesten ikke merker at den er der Innlegget endret for reklame Bond, mod Endret 18. mai 2011 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Vi har begynt å bruke kondom fast som prevensjon. Mannen min kjøpte en mix pakke fra RFSU på nettet. Av de så liker vi best Thin eller Profil. Blir nok en av de merkene framover. Opp gjennom årene har de jeg har ligget med stort sett brukt Profil, og den funker bra for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå