Gjest Gjest Børsson Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 Sitter og fruster her på lørdagskvelden, og føler for å dele. Jeg har ikke akkurat noe spørsmål å komme med, men om noen skulle ønske å kommentere hadde det vært hyggelig. Sitter med mobilen i hånda med melding fra ekseksen (altså ikke sist eks, men hun jeg var sammen med før det). Hun er på byen, vil ha med meg ut, og det ligger i kortene at hun vil ha med med hjem etterpå. For det som alltid er utrolig bra sex. Og alikevel så sier jeg nei takk :o Må være noe seriøst galt med meg ... Greia er den at hun forlot meg for flere år siden pga personlige problemer som egentlig ikke hadde så mye med oss å gjøre, og er den eneste av mine ekskjærester jeg har klart å holde et vennskaplig forhold til. Såpass vennskaplig at da jeg det ble slutt (på stygt og opprivende vis) med den siste kjæresten min (som jeg elsket, men som behandlet meg som dritt på slutten), tilbød hun seg raskt å trøste meg på det viset hun kan best Og det hadde jeg ikke noe imot. Så vi har vært knullkompisar på ganske lite regelmessig basis i det siste, gjerne i forbindelse med (litt) alkohol og bytur. Og sexen er bra. Mycket bra! Hun er en stram liten pakke av ei jente, med småkinky lyster. Liker det hardt. Og det synes som om jeg er en av de få som klarer å få henne opp på det planet hun ønsker akkurat der (Hei, jeg kan jo ihvertfall late som om jeg tror smigeren ) Det er litt mer spennende enn sexlivet i det forrige forholdet, og for å være ærlig kan jeg godt like lekene som tenner denne jenta . Men det er skjør i sjøen likevel. Dama er litt labil, og det skjer alltid på hennes premisser mht hyppighet og dager. Hun ringer og jeg løper, liksom. Vet ikke helt hvor jeg har henne. Og så savner jeg å være forelsket i hun jeg har sex med. Det betyr så mye for meg akkurat det :oops:. Jeg håper jo at jeg etterhvert kan bli forelsket igjen, og er på et slags vis redd for at jeg hindrer meg selv i å se mulighetene for det så lenge jeg får god sex andre steder ... Jeg vil ha sex og jeg vil elske og bli elsket. Blir lite av begge deler om dagen, men jeg har ihvertfall muligheten for sex innimellom. God sex! Men så føler jeg at jeg liksom sviker ideen om den store kjærligheten ved å bare ta til takke med sexen. Teite meg
Dina Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Det ene trenger kanskje ikke å utelukke det andre??!! Ha god og uforpliktende sex med exen nå, og før eller siden vil du treffe en jente du virkelig blir forelsket i (OG kan ha god sex med....!)! Da har jeg oppfattet deg sånn at din ex primært er ute etter sex, og ikke at hun fortsatt er vilt forelsket i deg!!!!!? Lykke til! Klem, Dina
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #3 Skrevet 25. oktober 2003 Takk! Stemmer det, har ikke inntrykk av at det er noe mer følelser fra hennes side enn hos meg. Men det er liksom en sånn sperre inni hodet mitt som gjør at jeg grubler over om dette er riktig eller ikke. Og det jo teit, for dette går ikke ut over noen. Tvert i mot, to mennesker blir glade og tilfredsstilte. Men likevel ... :-? Kan det være det at jeg egentlig aldri før har hatt urforpliktende sex over lengre tid? Har noen ONS på samvittigheten, men ellers har jeg bare hatt sex med kjærester i forholdsvis seriøse forhold. Hm jeg tenker alt for mye. Må sjekke testosteronnivåene mine
Gjest NastyNice Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg synes du bare skal kjøre på, jeg! Havnet i en lignende situasjon selv for ett par år siden. Men det var ikke en fyr jeg hadde vært sammen med, men en "venn". Han var singel, det var jeg og. Etter en stund møtte jeg den nåværende kjæresten min, og da var det slutt på moroa... Så: GO FAST! Når du møter den rette, så vet du det. Ikke sitt hjemme en lørdagskveld!!! Samtidig skjønner jeg godt problemet med å være løpegutt... Men du kan jo ta initiativet selv noen ganger? Alt trenger ikke å skje på hennes premisser?
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 Hyggelig at folk her synes jeg skal få meg noe da :blunke: Problemet er at jeg forsøker å ta inititaivet selv ganske ofte, og da passer det henne svært sjelden. Uten at jeg får noen god grunn på hvorfor. Føler liksom ikke at jeg kan avkreve forklaring på om hun holder på med andre eller hva annet det er som er viktigere, i og med at det bare er sex. Uansett, jeg ble nå hjemm på lørdagen. Det hadde nok mer med at jeg var sliten fra fredagens eskapader enn at jeg satt hjemme og hadde kjipt. Heldigvis Men jeg skal ikke slå under en stol at jeg har et romantisk forhold til sammenhengen mellom kjærlighet og sex. Tror nok den greia der stikker litt dypere i meg enn jeg vil innrømme.
Gjest care Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Hyggelig at folk her synes jeg skal få meg noe da :blunke: Problemet er at jeg forsøker å ta inititaivet selv ganske ofte, og da passer det henne svært sjelden. Uten at jeg får noen god grunn på hvorfor. Føler liksom ikke at jeg kan avkreve forklaring på om hun holder på med andre eller hva annet det er som er viktigere, i og med at det bare er sex. . Hvis alt skjer på hennes premisser, så synes jeg det virker som hun utnytter deg. Hvis du ikke har en god følelse angående dette, så ville ikke jeg råde deg til å bare "kjøre på". Hadde "forholdet" vært bygd på at dere begge kunne bestemme og legge premisser, så hadde jeg sagt "kjør på", men det virker jo ikke sånn i denne situasjonen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Tja, som nevnt, så klager jeg ikke så veldig da Kan tenke meg verre måter å bli utnyttet på
Gjest care Skrevet 27. oktober 2003 #8 Skrevet 27. oktober 2003 Tja, som nevnt, så klager jeg ikke så veldig da Kan tenke meg verre måter å bli utnyttet på Vel, hvis du synes det er greit at alt kjøres på hennes premisser, så er vel alt greit da....kos deg
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #9 Skrevet 27. oktober 2003 Nah, hvis alt var greit hadde jeg vel ikke tatt det opp her Jeg har et litt ambivalent forhold til det, og følte for å få noen synspunkter, og det får jeg jo :D Forventer ikke at noen skal "løse problemet"... Hvis jeg kan få være litt misogynistisk et øyeblikk, så er vi menn vant til at sex skjer på kvinners premisser mht om og når, så det er bare snakk om gradsforskjeller. (Men da er jeg på mitt aller meste surmulete, så ikke hør på meg )
Gjest care Skrevet 27. oktober 2003 #10 Skrevet 27. oktober 2003 Vel, jeg prøvde bare å balansere diskusjonen litt og gi et annet svar en de andre jentene. Kanskje du ikke likte svaret mitt, men jeg håper det får deg til å tenke litt rundt det... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå