Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell

Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor du skryter på deg lenker... Bare fordi du skriver at den er din, betyr ikke det at den faktisk er det! Hvor gammal er du a? 3???

Den var en rimelig heit sopp da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg forstår ikke hvorfor du skryter på deg lenker... Bare fordi du skriver at den er din, betyr ikke det at den faktisk er det! Hvor gammal er du a? 3???

Den var en rimelig heit sopp da :lur:

Er dette som er takken for at jeg finner lenker med heite sopper til deg da? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn går det når du juger, sjokoladeballe. Det er ikke din lenke, bare fordi det er du som fant den.

Jeg fant et kjøpesenter sist jeg var i Ålesund... Trengte å kjøpe meg et belte, fordi dressbuksa mi var for stor.

Bare fordi jeg fant senteret, betyr ikke det at det er mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne tilføye at det gjerne er e i safari, hvis man skriver safaeri, som de ofte gjorde under antikken.

Det var på den tiden man kunne ha prim på lefsa, uten at folk skulle begå hetsing av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om det er godt. Jeg levde ikke under antikken, så jeg fikk aldri smakt det.

Jeg syns det er godt med smør, sukker og kanel på... Sånne hjemmelagde vestlandslefser. Det pleier bestemor å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Veit ikke om det er godt. Jeg levde ikke under antikken, så jeg fikk aldri smakt det.

Jeg syns det er godt med smør, sukker og kanel på... Sånne hjemmelagde vestlandslefser. Det pleier bestemor å lage.

Kanel og sukker er godt på ja.

Noen andre sin lenke

Nom nom nom nom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveler nei! Det er ikke godt i det hele tatt... Eller, det er helt greit, men ikke runkende flott, sånn som lefser!

Bare se på den nydelige linken Sjokoladeballe har lånt av noen... Se på de nydelige lefsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov til å snakke om sveler i boka mi mer. Ja, de minner om feregeturer, og den dårlig "the julekalender"-etterligningen.

Sveleforbud! Snakk mer om lefser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..."Julefergå"...var barne-tv i desember for en del år siden. Jeg likte den veldig godt og svelene har liksom svevd i mitt bakhode siden da. :jepp:

---

Joda, ikke noe som helst galt med lefser, men har Hr.Yme smakt, sniffet og kjent på fenomenet "svele"? Konsistensens overflate...er omtrent som å eh... kysse en varm munn...med brunost på. :strix:

*ja, jeg er muligens litt særpreget i mine mat-fetisher* :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...