Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell

Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjarmor:

Rekker du opp??

Tror jeg heller tar noen karameller.

*gjemmer drops i karamellene* Bare ta! :)

Tar det imorgen eller over helga jeg yme.. Legger meg nå jeg :natti: goooodnatt :goodbye::klemmer:

Nattaaaaammmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du ikke folk som ser ut som blåbær??

Jeg liker blåbær som har vært blåbær i alle generasjoner før dem. :nigo:

Jeg er en soppvekst i en mannekropp.

Å reklamere med sin private fungus er vel ikke et sjakktrekk om en vil tiltrekke seg medmennesker...jeg fikk fine, fargerike og artistiske, men akk så vemmelige bilder opp nå altså. :eeeh:

Godmorgen til den soppbefengte. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg er ikke soppbefengt. Jeg ER sopp. Hvorfor kan du ikke elske meg for den jeg er?? :'(

Jeg kommer sikkert til å angre på at jeg spurte, men hva slags sopp skal liksom du være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Jeg kommer sikkert til å angre på at jeg spurte, men hva slags sopp skal liksom du være da?

Vet ikke helt hva dere snakker om, eller om det er noe koffert-tekning her( :lete: ), men jeg vil være røyksopp! :jepp::regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YME! Eg treng trøst!

Jeg fikk i gave en sånn fancy liten smoothie-maskin. Så jeg skulle prøve den for første gang nå da. Også lagde den mye bråk. Også begynte det å ryke av den. Også tenker jeg.. Jaja. Er vel frostrøyk fra de iskalde bærene og frukten da! Neida.. Når jeg kjenner det rare lukta så innser jeg at hele greia er jo i ferd med å eksplodere/ta fyr. SUKK.

*legger seg i fosterstilling i et hjørne og hikster stille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YME! Eg treng trøst!

Jeg fikk i gave en sånn fancy liten smoothie-maskin. Så jeg skulle prøve den for første gang nå da. Også lagde den mye bråk. Også begynte det å ryke av den. Også tenker jeg.. Jaja. Er vel frostrøyk fra de iskalde bærene og frukten da! Neida.. Når jeg kjenner det rare lukta så innser jeg at hele greia er jo i ferd med å eksplodere/ta fyr. SUKK.

*legger seg i fosterstilling i et hjørne og hikster stille*

Hæ? Sånn gjør jo min hver gang! Skal det liksom ikke være sånn, mener du? Lukter litt brent metall når jeg har brukt den, men har ikke satt fyr på noe hittil *bank i bordet* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...