Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #461 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm. Eller kanskje det er sjokoladebollens mor som tuller? Helt klart! Skal det være noen drops?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. september 2011 #462 Del Skrevet 29. september 2011 Ømm... Hva slags fil er det? Måtte halvere den i sony vegas fordi den var for stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #463 Del Skrevet 29. september 2011 Hyllene mine, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #464 Del Skrevet 29. september 2011 Helt klart! Skal det være noen drops?? Tror jeg heller tar noen karameller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. september 2011 #465 Del Skrevet 29. september 2011 Tar det imorgen eller over helga jeg yme.. Legger meg nå jeg goooodnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 29. september 2011 Rekker du opp?? Tror jeg heller tar noen karameller. *gjemmer drops i karamellene* Bare ta! Tar det imorgen eller over helga jeg yme.. Legger meg nå jeg goooodnatt Nattaaaaammmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #467 Del Skrevet 30. september 2011 Liker du ikke folk som ser ut som blåbær?? Jeg liker blåbær som har vært blåbær i alle generasjoner før dem. Jeg er en soppvekst i en mannekropp.Å reklamere med sin private fungus er vel ikke et sjakktrekk om en vil tiltrekke seg medmennesker...jeg fikk fine, fargerike og artistiske, men akk så vemmelige bilder opp nå altså. Godmorgen til den soppbefengte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. september 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke soppbefengt. Jeg ER sopp. Hvorfor kan du ikke elske meg for den jeg er?? :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #469 Del Skrevet 30. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 30. september 2011 #470 Del Skrevet 30. september 2011 *gjemmer drops i karamellene* Bare ta! Takk, men nå har jeg akkurat pusset tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #471 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har akkurat ikke pusset tennene. Kan jeg få karamell uten drops? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. september 2011 #472 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er ikke soppbefengt. Jeg ER sopp. Hvorfor kan du ikke elske meg for den jeg er?? :'( Jeg kommer sikkert til å angre på at jeg spurte, men hva slags sopp skal liksom du være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #473 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg tror at han rett og slett er en blås-opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 30. september 2011 #474 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kommer sikkert til å angre på at jeg spurte, men hva slags sopp skal liksom du være da? Vet ikke helt hva dere snakker om, eller om det er noe koffert-tekning her( ), men jeg vil være røyksopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #475 Del Skrevet 30. september 2011 Røyksopp? Mener du gruppa som lager fengende musikk og videoer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 30. september 2011 #476 Del Skrevet 30. september 2011 YME! Eg treng trøst! Jeg fikk i gave en sånn fancy liten smoothie-maskin. Så jeg skulle prøve den for første gang nå da. Også lagde den mye bråk. Også begynte det å ryke av den. Også tenker jeg.. Jaja. Er vel frostrøyk fra de iskalde bærene og frukten da! Neida.. Når jeg kjenner det rare lukta så innser jeg at hele greia er jo i ferd med å eksplodere/ta fyr. SUKK. *legger seg i fosterstilling i et hjørne og hikster stille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 30. september 2011 #477 Del Skrevet 30. september 2011 YME! Eg treng trøst! Jeg fikk i gave en sånn fancy liten smoothie-maskin. Så jeg skulle prøve den for første gang nå da. Også lagde den mye bråk. Også begynte det å ryke av den. Også tenker jeg.. Jaja. Er vel frostrøyk fra de iskalde bærene og frukten da! Neida.. Når jeg kjenner det rare lukta så innser jeg at hele greia er jo i ferd med å eksplodere/ta fyr. SUKK. *legger seg i fosterstilling i et hjørne og hikster stille* Hæ? Sånn gjør jo min hver gang! Skal det liksom ikke være sånn, mener du? Lukter litt brent metall når jeg har brukt den, men har ikke satt fyr på noe hittil *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #478 Del Skrevet 30. september 2011 Sikker på at det ikke hadde havnet en og annen mutter oppi frukten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 30. september 2011 #479 Del Skrevet 30. september 2011 Kaller dere det der for trøst!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2011 #480 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, jeg har ikke nevnt det ordet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå