Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #441 Del Skrevet 29. september 2011 LOVER du at men ikke blir seende ut som blåbær av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #442 Del Skrevet 29. september 2011 Mamma sier at det ikke er lurt å ta i mot godteri fra menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #443 Del Skrevet 29. september 2011 Jaaajaja, du kan stole på meg!! Jeg er da ikke en fyr som kunne finne på noe kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #444 Del Skrevet 29. september 2011 Mamma sier at det ikke er lurt å ta i mot godteri fra menn. Jeg er ikke mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #445 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er ikke mann! Hva er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 29. september 2011 Hva er du da? Du veit at noen mennesker på en måte er født med feil kjønn, så man kan være dame i mannekropp, eller omvendt? Sånn er ikke jeg... Jeg er en soppvekst i en mannekropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #447 Del Skrevet 29. september 2011 Mamma sier at det ikke er lurt å ta i mot godteri fra menn. OI! Og dette finner jeg ut først nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #448 Del Skrevet 29. september 2011 Du veit at noen mennesker på en måte er født med feil kjønn, så man kan være dame i mannekropp, eller omvendt? Sånn er ikke jeg... Jeg er en soppvekst i en mannekropp. Men lenger oppe her så skrev du at du er en fyr, så dette tror jeg ikke noe på altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #449 Del Skrevet 29. september 2011 OI! Og dette finner jeg ut først nå Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #450 Del Skrevet 29. september 2011 OI! Og dette finner jeg ut først nå Ikke hør på hu... Er du sulten? Vil du ha drops?? Men lenger oppe her så skrev du at du er en fyr, så dette tror jeg ikke noe på altså Hva med soppvekst i kroppen til en fyr da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #451 Del Skrevet 29. september 2011 Ikke hør på hu... Er du sulten? Vil du ha drops?? Sjokoladeboller er vel mer troverdige enn, eh, sopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #452 Del Skrevet 29. september 2011 Sjokoladeboller er vel mer troverdige enn, eh, sopp? Så du sier faktisk rett ut at du liker sjokoladeboller som er født i feil kropp, enn du liker sånne som meg, som er sopp i feil kropp? SÅ jævli hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #453 Del Skrevet 29. september 2011 Så du sier faktisk rett ut at du liker sjokoladeboller som er født i feil kropp, enn du liker sånne som meg, som er sopp i feil kropp? SÅ jævli hyggelig! Neida, nå misforstår du. Jeg liker sopp (i feil kropp) like godt, men de er ikke like troverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #454 Del Skrevet 29. september 2011 Så du sier faktisk rett ut at du liker sjokoladeboller som er født i feil kropp, enn du liker sånne som meg, som er sopp i feil kropp? SÅ jævli hyggelig! Hæ? Denne bollen er nok på riktig plass :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. september 2011 #455 Del Skrevet 29. september 2011 Får ikke åpna filen, fordi jeg har for avansert greie for kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #456 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Neida, nå misforstår du. Jeg liker sopp (i feil kropp) like godt, men de er ikke like troverdige. Du sier fortsatt at jeg er en løyner Hæ? Denne bollen er nok på riktig plass :gjeiper: Er du sikker på det? Tenk så kult det er å rekke opp i den øverste hylla! Får ikke åpna filen, fordi jeg har for avansert greie for kg.. Ømm... Hva slags fil er det? Endret 29. september 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #457 Del Skrevet 29. september 2011 Sånn! *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. september 2011 #458 Del Skrevet 29. september 2011 Spørs hva slags hylle du snakker om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. september 2011 Forfatter #459 Del Skrevet 29. september 2011 Spørs hva slags hylle du snakker om det Hyllene mine, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #460 Del Skrevet 29. september 2011 Du sier fortsatt at jeg er en løyner Hmm. Eller kanskje det er sjokoladebollens mor som tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå