Gå til innhold

Kjolen er for trang

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Har kjøpt meg en kjempefin kjole på nettet, men synes selv den sitter veldig klistra etter, spesielt magen. Så har kjøpt meg strømpebukse som holder mageflekset litt inne, så man ikke ser "bulker". Men synes den fortsatt er flau å ha på, men vil likevel bruke den. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Er allerede i morgen jeg skal ha den på meg :P

Videoannonse
Annonse
Gjest döderlein
Skrevet

Min lenke

Tror dere det er mulig å "strekke" ut blondene i en kjole som dette?

Skrevet

En bodywrapper, eller hva det nå heter, kan kanskje være tingen? Det er en slags kort, ettersitende underkjole som former kroppen og holder magen inne. :)

Skrevet

Fin kjole og den skal helst sitte trangt. Bruk holdin strømpebuksen din, funker sikkert kjempe fint.

Skrevet

Magen må være flat i en slik kjole ja!

Enten så ville jeg ha ventet med å bruke kjolen til den sitter fint på, eller kjøpt et litt posete, lårkort svart skjørt, og hatt det over kjolen, litt oppå magen. ca sånn

Skrevet

Er det nå så ille med litt mageflesk? Kjolen er sort med svakt mønster på, så det vil kanskje ikke synes så godt? :) Bare du ikke bruker truser/strømpebukser som lager "muffinsskille".

Ellers, hva med et bredt, nøytralt sort belte? Ellers synes jeg ABs forslag om skjørt var en god ide.

Skrevet (endret)

dobbel post

Endret av iskaffe
Skrevet

DU kan jo kjøpe sånn hold-in kjole som de har i det fleste undertøysbutikker - i alle fall Lindex. Noe sånt eller sånt eller sånt.

Gjest döderlein
Skrevet

Prøvde noen hold-in kjoler, men det funka best med strømpebukse som går opp til BHen. Gikk med en cardigan først, men når promillen steg gikk den av og jeg brydde meg ikke. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...