AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Er det en hobbybutikk i drammen? Jeg er på jakt etter gutermann-perler/paljetter og skal til drammen til uka, og er minimalt kjent!
Singo Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Det er en butikk på Gulskogen sentret som heter Panduro. Og så er det en på Cc varehus. Det er hvertfall to som jeg kom på med engang.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Ligger også en Pandurobutikk på Strømsø. Mellom jernbanestasjonen og Shellstasjonen. Samme bygg som Rimibutikken.
Christiane_W Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 JK's Hobby & Design på Strømsø http://stromsohandel.no/index.php?sideID=206&ledd1=65 Panduro Hobby på Gulskogensenteret (det enkleste om du skal dit er å ta toget til Gulskogen stasjon om du kommer til Drammen med tog) Begge disse forhandler Panduros sortiment og jeg er ganske sikker på at de ikke har Gütermann, men Panduros egne perler og paljetter. Så iallefall ikke noe til Gütermann da jeg var på Panduro Gulskogen i forrige uke.
lilleGrethe Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Litt for sent for deg, kanskje, men jeg vil absolutt anbefale Stoff og Stil hvis man er i Drammensområdet. De har også små perler - tror ikke det er av Gutermann-merket, men de ligner, og er mye billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå