AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 hjelper det å spise lapskaus når man slanker seg ? har hørt det så lurer på om det er sant.
stinemos Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 dette kommer jo helt an på hvordan du lager den. Hos oss lager vi det alltid selv, og da kan du velge ingrediensene selv. Bruk av gulerøtter, selleri og purreløk er sunt. Man kan også koke biffkjøtt eller skinkebiff, og ikke blande inn så mye saus. Hermetisk lapskaus er jeg mer usikker på, men det smaker samtidlig ikke godt sammenlignet
Athene Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Slankemat kan jeg lite om. Men sunn mat laget fra grunnen av gode råvarer er jeg opptatt av. Så lapskaus står ofte på menyen her hjemme. Bruk helt rent kjøtt, storfè eller får, og skjær bort alt fett. Bruk masse gode grønnsaker, gulerøtter, purreløk, løk, kålrot, persillerot og mange andre rotfrukter passer godt i. Jeg er selv ikke så glad i poteter, men det passer også godt oppi. Videre bruker jeg kvalitetsbuljong og litt mel i kokevannet. Kjempesunn mat, og med norske råvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå