AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Del Skrevet 11. februar 2011 Er det noen steder som selger riks tv fjernkontroll separat? Klønete meg,har klart å rote den bort :S Har sett på finn.no men der selges den kun med boksen å da til prisen av 500kr. Syns det blir litt vel mye for bare en kontroll Eller er det noen som eventuelt vet om universal fjernkontrollene virker på riks boks? Snakket med en Biltema butikk idag som selger sånne,men de visste dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. februar 2011 #2 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det noen steder som selger riks tv fjernkontroll separat? Klønete meg,har klart å rote den bort :S Har sett på finn.no men der selges den kun med boksen å da til prisen av 500kr. Syns det blir litt vel mye for bare en kontroll Eller er det noen som eventuelt vet om universal fjernkontrollene virker på riks boks? Snakket med en Biltema butikk idag som selger sånne,men de visste dessverre ikke. Hvilken boks har du. Og hvis du svarer RiksTV så har du ikke skjønt spørsmålet. Det er et produsent merke på den. Min gamle er f.eks. fra Grundig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå