Gå til innhold

kun billige MD/Bare minerals kopier på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til behandling hos hudpleier idag. Det glapp utav meg at jeg hadde bestilt et serum fra MD. Da fikk jeg beskjed om at verken MD, decleor eller bare minerals leverer produktene sine til nettsalg og at det jeg har fått er kopier. Stemmer dette? Jeg bestiller fra ebay eller lookfantastic og har alltid gjort det, er jo mye rimeligere. Jeg forstår jo at salongene ønsker å selge og at de har en agenda for å si sånn - men likevel`?finnes det noe sannhet i det? Isåfall hvordan kan jeg være 100% sikker på at det jeg får er ekte vare? det kommer jo i orginalemballasje..? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hudpleiere vil bare selge sine produkter. Kjøper du fra tvilsomme nettbutikker og ebay selgere er det naturligvis en fare for kopier.

Skrevet

ja, det kan være sannhet i det. Men det er og noe de sier for de selvfølgelig vil at du skal kjøpe fra de. De taper jo penger når folk handler på nett for billigere penge.

Holder man seg til e-bay selgere med godt rykte og fra de seriøse store nettbutikkene så går det nok bra. Så med litt forarbeid og trykking på nett så ser man fort om noen har veldig godt rykte og at man derfra får ekte varer.

Jeg selv handler for det meste fra Feelunique og det skal jeg fortsette med :jepp:

Skrevet

Vil det si at feelunique og strawberrynet også selger falske produkter? Jeg bestiller fra feelunique og produktene mine fungerer som dem skal.

Skrevet

Selvsagt er det ikke sant, om man handler fra seriøse nettbutikker/selgere på ebay er det ekte vare like mye som hos hudpleier.

Skrevet

Det stemmer nok i visse tilfeller, men ikke i de fleste. Frisøren min er forbanna på dette med økt netthandel, fordi de ikke får solgt noen av sine varer. Og det er jo det de tjener masse penger på - mersalg!

Derfor hadde det ikke forundret meg dersom noe slikt kom fra henne heller - de er desperate etter å få solgt sine egne butikkeprodukter, og da sier de nærmest alt.

Produktene jeg har bestilt over nett fungerer som bare det, så slikt får de ikke meg til å tro på!

Skrevet

Bare tull og tøys! Alt jeg har bestilt av MD og Decleor på nett er ekte varer:)

Skrevet

Huff, det er jo synd på de også at de taper penger på at vi kjøper varene våre på nett.

Lookfantastic er nok trygg. Og eBay også, hvis man kjøper fra selgere som andre har gått god for og handlet mye hos.

Men det er jo mye falskt på eBay, spesielt hvis man ikke går på spesielle selgere, men bare kjøper hos de som selger det billigst. Og det er jo synd å behandle en hud og anbefale produkter til den, hvis man kjøper elendige kopier. Men det er jo bare å sørge for at man kjøper på et trygt sted, og ikke nevne det for hudpleieren mer :)

Skrevet

Huff, det er jo synd på de også at de taper penger på at vi kjøper varene våre på nett.

Synes ikke det, jeg :) Her koster jo en Redken hårkur ca. 400 kroner. Det er ekstremt presset opp! Frisørene får heller gjøre noe mer viktig hvis de vil tjene penger etter min mening.

Skrevet

Alt jeg har handlet på nett er i allefall ekte varer :) Husker jeg var i en frisør salong for ikke lenge siden, og skulle kjøpe fuktighetskur fra Joico, prisen var 349kr, og hun sa det var en billig pris! Da fòr det en djevel i meg, og jeg sa at det slettes ikke var en billig pris og at denne kuren får jeg for 80kr på nettet og at jeg heller bestiller den der. Jeg skjønner frisører som kanskje blir oppgitt over billig netthandel og at de taper penger på det, men ikke snakk til meg som om jeg er helt idiot i hodet for dèt!

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det, jeg :) Her koster jo en Redken hårkur ca. 400 kroner. Det er ekstremt presset opp! Frisørene får heller gjøre noe mer viktig hvis de vil tjene penger etter min mening.

WTF? Frisørene får gjøre noe mer viktig hvis de vil tjene penger? Kan du være så snill og begrunne det argumentet?

Skrevet

WTF? Frisørene får gjøre noe mer viktig hvis de vil tjene penger? Kan du være så snill og begrunne det argumentet?

De kan klippe hår, ikke leke selger.

Skrevet

De kan klippe hår, ikke leke selger.

du e jo tydligvis helt idiot,,,

Skrevet

Vi fikk beskjed på Dermalogica kurs at de ikke har noen lekkasje på varer, og at de hadde merket det dersom noen kjøpte opp kjempestore mengder for å selge på eBay eller andre steder. Så de mener at produktene er falske. Men jeg er ikke sikker på om det stemmer, eller om de bare sier det for å få oss til å skremme kunder :klo: Vi fikk også beskjed om å ikke sende med kunden ark med navnet på produktene vi anbefaler, for da kan de kjøpe dem på nettet.

Kjøper selv fra eBay ;)

Hilsen hudpleier.

Skrevet

du e jo tydligvis helt idiot,,,

Nei nå var du dyp.

Skrevet

Med tanke på den "verste frisøropplevelse" tråden burde frisørene bruke mer tid på å høre på kunden enn å prøve å selge produkter, men det var off topic.

Alt jeg har bestilt på nett er ekte billige produkter, som andre har nevnt så er det smart med litt forarbeid og lese litt om diverse nettbutikker og selgere. Slikt sparer man mye penger på. :)

Skrevet

Nei nå var du dyp.

Jobber faktisk som frisør, hva tror du vi gjør? Vi selger hår, farger og produkter. Det er fordi vi KAN det, og VET hva den og den sjampoen gjør for håret ditt. Argumentet ditt er helt på jordet, så ja, dyp må du gjerne kalle meg..

Skrevet

Med tanke på den "verste frisøropplevelse" tråden burde frisørene bruke mer tid på å høre på kunden enn å prøve å selge produkter, men det var off topic.

Alt jeg har bestilt på nett er ekte billige produkter, som andre har nevnt så er det smart med litt forarbeid og lese litt om diverse nettbutikker og selgere. Slikt sparer man mye penger på. :)

Vi hører på kunden.. Men om du har ett feks flatt hår, må du nesten bruke noen produkter i tillegg. Vi er ikke tryllekunstnere heller. Desverre, så er det mange som tror de kan komme inn i en salong, og se ut som Britney spears når de kommer ut..

Skrevet

Vi hører på kunden.. Men om du har ett feks flatt hår, må du nesten bruke noen produkter i tillegg. Vi er ikke tryllekunstnere heller. Desverre, så er det mange som tror de kan komme inn i en salong, og se ut som Britney spears når de kommer ut..

Nei, det var ikke det jeg tenkte på. I den tråden er andres og min erfaring at det ble klippet opptil 20 cm mer hår enn krevd av kunden, er slikt jeg reagerer på. At man kommer inn der som dronningen av Afrokrøllen og vil se ut som en sletthåret blondine etterpå, og det kanskje ikke er så lett, er noe annet. ;)

Skrevet

Nei, det var ikke det jeg tenkte på. I den tråden er andres og min erfaring at det ble klippet opptil 20 cm mer hår enn krevd av kunden, er slikt jeg reagerer på. At man kommer inn der som dronningen av Afrokrøllen og vil se ut som en sletthåret blondine etterpå, og det kanskje ikke er så lett, er noe annet. ;)

Ja, den kan jeg være enig i :) Men ikke for og være frekk eller nå, men om man går til sånne frisører, bør man kansje følge litt med hvor mye de klipper og sånn.. Ike bare si når man er ferdi "det er for kort".. Dere/de sitter jo virkelig der i 45-60 minutter... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...