Gå til innhold

Dere som bruker high waist jeans ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere litt mage eller er magen deres helt flat? Jeg har flere high waisted jeans, men jeg klarer ikke bruke de lenger. Jeg har plutselig lagt på meg veldig rundt magen, noe som har resultert i at jeg syns buksene er forferdelig vonde å bruke. Føler at jeg ikke kan sitte normalt når jeg bruker dem, for det gjør både vondt og det ser ut som at jeg har flere ringer både under og over buksekanten. Noen som har tips til meg? Syns det er så fint og skulle gjerne få brukt buksene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slank deg, eller kjøp nye..

• Liker 5
Skrevet

Den kommentaren kunne du virkelig spart deg for! Du vet virkelig ikke om det faktisk er en grunn til at jeg har blitt større rundt magen eller ikke. Og hva er poenget med å kjøpe nye jeans når jeg faktisk har fra før av?

Andre, litt mer positive?

Skrevet

Eeeeh, den kommentaren var en "ikke går rundt grøten" kommentar og rett ut. Enten _må_ du minske omkretsen rundt magen din så du får på deg dine bukser, eller så _må_ du faktisk kjøpe større bukser som du kan få på deg. Ganske enkel hoderegning.

• Liker 9
Skrevet

Eeeeh, den kommentaren var en "ikke går rundt grøten" kommentar og rett ut. Enten _må_ du minske omkretsen rundt magen din så du får på deg dine bukser, eller så _må_ du faktisk kjøpe større bukser som du kan få på deg. Ganske enkel hoderegning.

Det er så typisk at alle sånne kommentarer går under AnonymBruker!

Jeg har x-antall andre bukser også, så det er ikke det som er problemet. Jeg vil bare bruke mine high waisted jeans, og det var derfor jeg i det hele tatt spørte.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, KOMMER DU IKKE NED I HIGH WASTEN, så kjøp en LOW WASTE og la magen henge litt ned.

• Liker 3
Skrevet

Hvis en bukse gjør vondt rundt livet når du har den på deg, så er den jo for liten. Er det så mye å gjøre med det, da...? Om du absolutt skal inn i high waste-buksene du har fra før av, så er det jo ikke noen annen løsning enn å gå ned i vekt..?! Eller så kan du jo kjøpe hold-in.

• Liker 3
Skrevet

Buksene er nok rett og slett blitt for små i takt med økning av mageomkrets. Naturligste i verden det.. Ikke så mye å få gjort med det, om du ikke vil enten komme tilbake i tidligere vekt eller kjøpe nye jeans.

• Liker 2
Skrevet

*waist

Skrevet

Jeg bruker high waist og er slank, med forholsdvis flat mage.

Skrevet (endret)

Jeg er slank, men magen min er ikke helt flat og jeg har også litt lovehandles, men mine high waistbukser passer fint. Ikke ubehagelig å bruke og jeg klarer å sitte helt vanlig. Men du kan kanskje prøve å bruke hold-in, som nevnt ovenfor. Jeg synes high waist er kjempestilig, så jeg skjønner godt at du vil bruke de ;)

Endret av Rosa Pute
Skrevet

Jeg får buksene på meg, men det er akkurat rundt magepartiet det er fryktelig vanskelig. Den sitter fint og føles absolutt ikke ubehagelig når jeg står, det er når jeg sitter det oppstår et problem ...

Skrevet

Jeg er slank, men magen min er ikke helt flat og jeg har også litt lovehandles, men mine high waistbukser passer fint. Ikke ubehagelig å bruke og jeg klarer å sitte helt vanlig. Men du kan kanskje prøve å bruke hold-in, som nevnt ovenfor. Jeg synes high waist er kjempestilig, så jeg skjønner godt at du vil bruke de ;)

Jeg er relativt slank jeg også, er bare akkurat rundt magen det er et problem. Får prøve hold-in og se hvordan det fungerer :)

Skrevet

Ei lita avsporing..kva merke er desse buksene?

Skrevet

Ei lita avsporing..kva merke er desse buksene?

De er fra Topshop alle sammen

Skrevet

Jeg har en sånn type bukse som jeg syns er kjempe fin! Har veldig lyst til å bruke den mye mer enn jeg har gjort, men jeg syns det er fryktelig ubehagelig og ha en bukse som stopper akkurat rett over navelen. Det gjør at knappen kommer inn i navelen og det er fryktelig ubehagelig. Er det noen som har tips til hvordan man kan unngå det?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn type bukse som jeg syns er kjempe fin! Har veldig lyst til å bruke den mye mer enn jeg har gjort, men jeg syns det er fryktelig ubehagelig og ha en bukse som stopper akkurat rett over navelen. Det gjør at knappen kommer inn i navelen og det er fryktelig ubehagelig. Er det noen som har tips til hvordan man kan unngå det?

Noen?

AnonymBruker
Skrevet

Ha genser o.l nedi buksa?

Ja, men likevel er det ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...