Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har smuglest her inne noen mnd, og nå er det vår tur! Første prøvemnd for oss! :jepp:

Sluttet på p-piller i august, og har hatt greie sykluser. Litt tull innimellom med spotting o.l, men ingenting uvanlig etter 10 års pille-bruk...

De siste 2 mnd har det vært stabile sykluser med el-slim og full pakke! Så da var det bare å sette i gang med moroa!

Fram til nå har vi ikke tenkt så mye på eggløsning, og egentlig bare hatt sex når det passet oss. Men nå fant vi ut at det var på tide å virkelig prøve! Så nå gjenstår det bare å krysse fingrene, og håpe på full klaff! :tommelopp:

Tror egentlig ikke vi er så heldige, men lov å håpe! Ønsker alle andre prøvere lykke til denne perioden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! Håper dere slipper å vente så lenge på resultater:)

Skrevet

Bør man vente med prøvinga etter ppille slutt, eller kan man starte rett på sak? :P

Lykke til iallefall, snart prøvere her også ;) har bare en uke igjen med ppiller :)

Skrevet

Bør man vente med prøvinga etter ppille slutt, eller kan man starte rett på sak? :P

Lykke til iallefall, snart prøvere her også ;) har bare en uke igjen med ppiller :)

Jeg ville gjerne være pillefri noen mnd før vi startet prøvinga. Få ut alle kunstige hormoner osv.

Vet ikke hvor viktig det er, men hørt flere si at det er best :)

Ikke sikkert du får tilbake eggløsningen med en gang heller, så vær forberedt på at det kan ta et par mnd før du har stabile sykluser med eggløsning ;)

Jeg tror kanskje jeg har vært litt heldig siden jeg slapp å vente på mensen. Mange må vente lenge på første naturlige mens etter pilleslutt. Ikke dermed sagt at jeg blir gravid raskt, men da har man iallefall litt kontroll på syklusene sine.

Vær også forberedt på at kroppen kommer til å lure deg et par ganger etter pilleslutt... Man får gjerne masse symptomer! he he :fnise:

Ønsker dere masse lykke til!! Spennende å være prøvere :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...