Gjest caramiacaramella Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg kjøpte en Diesel-bukse for 5-6 år siden og ELSKER den. Går ofte med den, den passer perfekt - rett og slett en perfekt bukse. Problemet er jo da at den begynner å bli veldig gammel. Den har fått flere små, begynnende hull(jeg har fått fikset to av dem hos skredder) og jeg har også måtte fikse glidelåsen. Selv om det er kjempetrist, må jeg innse at buksa synger på siste verset. Så jeg er nå på leting etter et annet eksemplar av den samme buksa. Den er altså Diesel, men jeg finner ikke noe navn på modellen på buksa. Er det noen som vet om Diesel slutter å produsere modeller etter en stund, eller om alle modellene fortsatt er i produksjon? Jeg har kikket litt på ebay etter den, men det er så godt som umulig. Jeg setter stor pris på all hjelp eller tips dere kan gi! Jeg kan også laste opp bilde av den her hvis det hadde hjulpet.
Neket Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Dieselmodellene byttes ut ofte. Om den er lett gjenkjennelig på bilde, ville jeg trålet eBay og evt finn.....
Shinana Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Sett inn et bilde her da vel? Noen av modellene er ganske enkle å dra kjensel på.
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Her er et bilde av den. Man ser den kanskje ikke så veldig godt, jeg kan prøve å ta bilde av den seinere. Edit: Hvor ble bildet av da? Noen som vet hvordan man laster opp bilder som er lagret på dataen? Det går visst bare an å laste opp bilder fra internett. Endret 14. februar 2011 av caramiacaramella
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Jeg fant den jeg fant den jeg fant den!! Det er denne: http://cgi.ebay.com/DIESEL-BLUE-women-JEANS-mint-SIZE-28-/300524328788?pt=US_CSA_WC_Jeans&hash=item45f8a55754
Neket Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Hah, har en lik en. Kycut heter modellen. Min er 30/32 og litt mørkere i vasken
Gjest caramiacaramella Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Hah, har en lik en. Kycut heter modellen. Min er 30/32 og litt mørkere i vasken [/quote Ja, skjønte dette! At ikke de setter et merke på buksa hvor de skriver hva modellen heter, det hadde nok spart meg endel leting!
Neket Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Det står i min, med veeeeeldig liten skrift på en brodert lapp. Nyere modeller har jo en diger en med modellnavn og str på innsiden av linningen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå