AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hva synes dere om jenter som har toppen nedi buksen? Har fått øynene litt opp for det i det siste, men er ikke sikker på om det ser fint ut på meg... Skal ut i helgen og vurderer en bukse med en søt, enkel topp dyttet nedi.. Tanker?
FantasDick Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Det kommer litt an på antrekket, synes jeg. Kan ofte ha toppen nedi buksa til type dressbukse og til noen jeans. Og selvsagt til skjørt!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Er snakk om jeans og en ganske enkel, søt topp
LeJardinSecret Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Kommer litt an på kroppsformen også, synes jeg. Akkurat dét å ha toppen nedi buksene synes jeg er penest hvis man er forholdsvis slank, ettersom det blir så stramt at valker og "kjærlighetshåndtak" vil bli tydeligere enn om toppen er dandert løsere over bukselinningen. 2
Cherish Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Kommer litt an på kroppsformen også, synes jeg. Akkurat dét å ha toppen nedi buksene synes jeg er penest hvis man er forholdsvis slank, ettersom det blir så stramt at valker og "kjærlighetshåndtak" vil bli tydeligere enn om toppen er dandert løsere over bukselinningen. Veldig enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå