AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Er dette et verv som har noe "status"? eller er er det mer et verv som signaliserer at en er en "festbremser", noe jeg ikke er.. Hva tenker en arbeidsgiver?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Arbeidslivets kompetansesenter for rus- og avhengighetsproblematikk..
Gjest Mynona83 Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Jeg er ikke en arbeidsgiver, bare en ansatt, men jeg ville sett positivt på det. Men du bør nok skrive mer enn AKAN. Jeg har aldri hørt om organisasjonen.
Anaconda Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Dett bør du absolutt ha med! men ja, jeg er enig i at det er viktig at du forklarer hva det er. Jeg har heller aldri hørt om organisasjonen.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes AKAN gjør mye bra, men da AKAN-kontakten på jobben min sendte meg klage fordi jeg hadde lagt ut invitasjon til lønningspils på intranettet vår, synes jeg han var vel ivrig i tjenesten. 2
per78 Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Regner med de fleste arbeidsgivere vet hva AKAN er for noe, ville vært rart hvis ikke. 1
Gjest Mynona83 Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Regner med de fleste arbeidsgivere vet hva AKAN er for noe, ville vært rart hvis ikke. Gjør du?? Burde ikke da de ansatte ha hørt om det og, hvis det er noe som er så vanlig?? Kanskje på store arbeidsplasser? De 3 stedene jeg har jobbet har jeg ikke vært borte i noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Gjør du?? Burde ikke da de ansatte ha hørt om det og, hvis det er noe som er så vanlig?? Kanskje på store arbeidsplasser? De 3 stedene jeg har jobbet har jeg ikke vært borte i noe sånt. Dette gjelder i det offentlige, ikke i det private næringsliv.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 Dette gjelder i det offentlige, ikke i det private næringsliv. Jah, mistenkte noe sånt. Jeg har aldri jobbet i det offentlige. Men da kommer det an på om TS søker på jobb i det offentlige eller private om AKAN må forklares eller ei da
Anaconda Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Bare for å nevne det... Jeg har jobbet både i staten (bufetat) og i kommumen og ikke hørt om det. Så dumt! LOL vedr. den lønningspilsen forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå